ساختار فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران باید اصلاح شود/ لزوم اجرای مصوبات ادوار گذشته شورا

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ساختار فرهنگی و اجتماعی در مناطق و ستاد شهرداری این کلانشهر باید اصلاح شود، گفت: ضروری است ساختار فرهنگی و اجتماعی در حوزه گردشگری نیز بازنگری شود و ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، نرگس معدنی‌پور اظهار کرد: ارائه لایحه تأسیس سازمان گردشگری طبق برنامه چهارم از جمله تکالیف شهرداری در سال‌جاری است و هر پیشنهادی در این خصوص نیازمند بررسی کارشناسی در کمیسیون و رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی است.

وی با بیان اینکه موزه‌گردی در ارتقای شناخت فرهنگی، تاریخی و هویتی کشورمان در بین شهروندان بسیار مؤثر است و نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: امیدواریم در برنامه‌های شهرداری تهران به این امر توجه ویژه‌ای شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساختار فرهنگی و اجتماعی در مناطق و ستاد شهرداری تهران باید اصلاح شود، افزود: با توجه به گستردگی مأموریت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران، ضروری است ساختار فرهنگی و اجتماعی در حوزه گردشگری بازنگری شود و ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در زمینه اصلاح و ارتقای ساختار حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تاکید و مطالبه دارد و لازم است معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این خصوص بررسی‌های لازم و اقدامات لازم را داشته باشد.

معدنی‌پور با اشاره به لزوم اجرای مصوبات ادوار گذشته شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ستاد گردشگری شهرداری تهران باید علاوه بر احکام مرتبط با مأموریت گردشگری در برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهرداری، نسبت به اجرای تمام مصوبات شورای اسلامی شهر در این حوزه برنامه‌ریزی و اقدام کند و گزارش آن را به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارائه دهد.

کد خبر 665391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.