«شب‌های بهشتی با شهدا» در منطقه ۱۱ /مصلی نماز جمعه غرب اصفهان میعادگاه عاشقان شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از برگزاری آئین شبی با شهدا با عنوان «شب‌های بهشتی با شهدا» در مصلی نماز جمعه غرب این کلانشهر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا خبر داد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با سالگرد ملکوتی رحلت حضرت امام خمینی (ره) و حماسه ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان، جوانان نوجوانان این منطقه آئین شبی با شهدا با عنوان «شب‌های بهشتی با شهدا» برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه روز پنجشنبه هجدهم خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه غرب اصفهان برگزار می‌شود که سردار مرتضی قربانی سخنران و حاج صادق آهنگران مداح ویژه این برنامه است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آئین معنوی شب‌های بهشتی با شهدا به همت دفتر امام جمعه غرب اصفهان (رهنان) و حوزه بسیج حمزه سید شهدا (ع) و شهرداری این منطقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۱ اصفهان در سال‌های دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ شهید به میهن اسلام تقدیم کرده است که از شاخصه‌های این منطقه محسوب می‌شود، گفت: از همه شهروندان دعوت می‌کنیم که در این مراسم معنوی حضور به‌هم رسانند.

«شب‌های بهشتی با شهدا» در منطقه ۱۱ /مصلی نماز جمعه غرب اصفهان میعادگاه عاشقان شهدا

کد خبر 665374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.