۵ پل غیرهمسطح در شهر رشت احداث می‌شود/ به‌دنبال ثبات مدیریت شهری هستیم

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: تجهیز کارگاه به‌منظور احداث پنج پل غیرهمسطح با هدف روان‌سازی ترافیک شهری، امسال در دستور کار شهرداری این کلانشهر قرار دارد.

مسعود عباس‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بخش حمل‌ونقل شهری رشت، سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تأمین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های ترافیکی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شده است.

وی افزود: تجهیز کارگاه به‌منظور احداث پنج پل غیرهمسطح در شهر رشت با هدف روان‌سازی ترافیک شهری، امسال در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: در زمان آغاز به‌کار شورای ششم، شهرداری رشت وضعیت مناسبی نداشت و برنامه شهرداری در حد اجرای روکش آسفالت و پرداخت حقوق کارکنان بود.

وی با بیان اینکه در دوره ششم بودجه ۱،۲۵۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت، سال گذشته به ۲،۰۲۰ میلیارد تومان و امسال به ۳،۷۴۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فرمانداری تا ۴۰ درصد افزایش عوارض را به شهرداری اجازه می‌دهد، لذا کدهای غیرفعال شهرداری را فعال کردیم تا بتواند در بخش عوارض درآمد خوبی کسب کند.

عباس‌نژاد گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم رشت به‌دنبال ثبات مدیریت شهری بودیم و «سیدمحمد احمدی» را در تصدی شهرداری ابقاء کردیم اما مشکلاتی برای وی اتفاق افتاد و از سمت خود استعفا داد، لذا در ادامه شهردار دیگری را انتخاب کردیم اما وی به قول‌هایی که داده بود، عمل نکرد.

وی اظهار کرد: در دو سال گذشته بی‌ثباتی مدیریت شهری در عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت و اجرای پروژه‌های عمرانی تأثیرات بسیار منفی داشته است و اقدامات شورای اسلامی شهر بیشتر در حد بودجه‌بندی و نظارت بر امور شهرداری بوده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشته «رحیم شوقی» از کارمندان استانداری گیلان که سابقه مدیرکل فنی استانداری گیلان داشت را به عنوان شهردار انتخاب کردیم که اهل مصاحبه و وعده دادن نیست و در حال حاضر در میدان کار و عمل، با جدیت به‌دنبال اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی گفت: امیدواریم در دو سال باقی مانده عمر شورای ششم، بتوانیم با اجرای پروژه مهم عمرانی رضایت شهروندان رشت را جلب کنیم.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 665303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.