آمار ضعیف خط‌دفاعی الاهلی در لیگ قطر عامل جدایی زوج ایرانی

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به‌دلیل عملکرد فوق‌العاده ضعیف‌شان در خط‌دفاعی از الاهلی کنار گذاشته شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که به‌همراه الاهلی قطر در رتبه هشتم جدول ۱۲ تیمی رقابت‌های لیگ ستارگان قطر ایستادند، به‌دلیل عملکرد ضعیفی که در خط‌دفاعی از خود برجای گذاشتند، الاهلی را مشترکا با السیلیه صاحب عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل با دریافت ۴۵ گل‌خورده کردند.

از همین‌رو خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر اکنون به پایان همکاری با این تیم رسیده‌اند و در شرایطی که بحث زیادی درباره بازگشت دوباره‌شان به لیگ برتر ایران شکل گرفته، قصد دارند با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، کماکان کار خود را در خارج از ایران دنبال کنند.

کنعانی‌زادگان که اکنون برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران بازگشته، یک پیشنهاد از لیگ قطر (ام صلال) در لیگ ستارگان در اختیار دارد. این در حالی است که چهار پیشنهاد دیگر او مربوط به دو تیم اماراتی و همچنین دو تیم از لیگ ترکیه و روسیه است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود او برای فصل آینده نیز به عنوان لژیونر کار را دنبال کند و بعید است به لیگ برتر بازگردد.

رئیس باشگاه الاهلی در این باره گفته بود دو بازیکن ایرانی (محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده) و بازیکن همچنین صربستانی الاهلی تیم را ترک خواهند کرد و از میان بازیکنان خارجی فقط یزن النعیمات اردنی و سفیان هانی الجزایری را حفظ می‌کنیم، زیرا آن‌ها علاوه‌بر متمایز بودن هنوز با باشگاه قرارداد دارند.

کد خبر 665237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.