نتایج دیدارهای روز سوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

نتایج دیدارهای روز سوم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به‌میزبانی کشور ایران در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین روز از بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به‌میزبانی کشور ایران دیروز _شنبه سیزدهم خردادماه_ در ورزشگاه نقش‌جهان (سالن ۲۵ آبان) اصفهان در حالی برگزار شد که ایران برای چهارمین بار در این رقابت‌ها میزبانی می‌کند. روز سوم مسابقات با چهار دیدار پیگیری شد که در روز استراحت سپاهان، تیم شهید شاملی دیگر نماینده کشورمان، بازی کرد و به پیروزی رسید.

نماینده هند ۱۵ - الریان قطر ۳۵

در نخستین دیدار تیم‌های هندبال نماینده هند و الریان قطر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. در نهایت الریان قطر با ۲۰ امتیاز بیشتر به پیروزی رسید.الهلو عبدالکریم، دروازه‌بان تیم الریان قطر به عنوان برترین بازیکن در این دیدار معرفی شد.

نتایج دیدارهای روز سوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

تاشکند ازبکستان ۳۴ _ نزاجا شهید شاملی ایران ۳۹

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام باشگاه‌های مردان آسیا، مقابل تاشکند ازبکستان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۳۹ بر ۳۴ به پیروزی رسید. امیرعباس سلطانی در پایان به‌عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

النجمه بحرین ۳۸- جونیور کلاب چین ۲۸

در دیگر بازی، تیم‌های هندبال جونیور چین و النجمه بحرین مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳۸ بر ۲۸ به نفع نماینده بحرین به پایان رسید. محمد عادل بازیکن تیم النجمه بحرین در مصاف با تیم جونیور چین، عنوان برترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

الکاظمه کویت ۳۴ _ نماینده عمان ۳۱

تیم‌های هندبال الکاظمه کویت و نماینده عمان در چارچوب بازی آخر سوم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که الکاظمه کویت با ۳ امتیاز بیشتر به پیروزی رسید.

جدول دیدارهای روز سوم:

نتایج دیدارهای روز سوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

کد خبر 665215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.