ضرورت تسریع ساماندهی بیش از ۳۵۰ پروژه بر زمین مانده آموزشی در اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ پروژه بر زمین مانده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد املاک آموزش و پرورش شناسایی و در سامانه سادا ثبت شده است و باید در اسرع وقت تکمیل شود.

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تسریع ساماندهی پروژه‌های ناتمام در دستور کار آموزش و پرورش استان است، اظهار کرد: انتظار داریم ساماندهی پروژه‌های ناتمام با سرعت بیشتری انجام شود تا آنچه زیبنده مردم استان اصفهان است تحقق یابد.

وی افزود: حفاظت و حراست از املاک آموزش و پرورش که سرمایه عظیمی برای این نهاد است اهمیت زیادی دارد، چرا که این املاک باید برای نسل‌های آینده نیز باقی بماند تا دانش‌آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با یادآوری اهمیت مولدسازی املاک آموزش و پرورش، تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ پروژه بر زمین مانده در آموزش و پرورش استان وجود دارد که باید تلاش کرد تا این پروژه‌ها به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: بخشی از پروژه‌های بر زمین مانده را می‌توان از طریق تهاتر زمین یا املاک با دیگر افراد و دستگاه‌ها به اتمام رساند که باید نسبت به آن اهتمام ورزید.

مدینه با اشاره به اهمیت جذب کمک و همیاری مردم در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، افزود: در یکی از مدارس ناحیه شش شهر اصفهان، مردم تعهد دادند برای پروژه‌ای که ناتمام مانده بود دو تا سه میلیارد تومان تأمین مالی کنند و آموزش و پرورش نیز متعهد شد؛ در اسرع وقت پروژه را تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد املاک آموزش و پرورش شناسایی و در سامانه سادا ثبت شده است و باید در اسرع وقت تکمیل شود.

کد خبر 665203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.