سپاهان پتانسیل حضور در جمع ۴ تیم برتر را دارد/ شهید شاملی نتایج مطلوبی کسب کرده است

مربی تیم ملی هندبال گفت: خیلی امیدوار به صعود تیم‌های ایرانی هستم و از نظر من سپاهان این پتانسیل حضور در جمع چهار تیم برتر را دارد. امیدوارم طلایی پوشان یک سکو را از آن خود کنند. باتوجه به مشکلات تیم شاملی، آن‌ها تا اینجای کار عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

حمید صادق شاه نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح مسابقات هندبال آسیا اظهار کرد: از نظر من سطح این مسابقات نسبت به رقابت‌های ملی هم بالاتر است چراکه هر باشگاه این اجازه را دارد که از شش بازیکن خارجی استفاده کند و در عین حال می‌تواند چهار نفر را به طور همزمان در زمین مسابقه قرار دهد که این مسئله باعث شده تیم‌هایی که به لحاظ مالی کمی جلوتر هستند در این زمینه ورود کنند و مهره های خوبی را در اختیار بگیرند و کسب نتایج مطلوب پیامد آن بوده است. به طور کلی سطح این مسابقات بالا است و امیدوارم تیم‌های ایرانی هم نتایج مناسبی را کسب کنند.

وی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی سپاهان افزود: فکر می‌کنم سپاهان در زمینه جذب بازیکن با مشکل مواجه شده بود اما بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به دلایل مختلف فرصت بازی برای طلایی پوشان را پیدا نکردند.از نظر من هماهنگ نبودن سبب نیمکت نشینی بازیکنان خارجی سپاهان بود.

مربی تیم ملی هندبال با بیان دلایل شکست سپاهان برابر الریان عنوان کرد: به طور کلی زمان‌هایی هم بود که بازیکنان داخلی در کنار یکدیگر قرار گرفتند اما اشتباهات فردی و استفاده خوب حریف ازموقعیت ها در جدال با الریان سبب شد سپاهان نتیجه را واگذار کند. فکر می‌کنم شیرازه تیمی طلایی پوشان در آن مسابقه به هم خورده بود.

وی در خصوص وضعیت تیم شهید شاملی و نتایج این تیم ادامه داد: تیم شهید شاملی در گروه دشواری قرار گرفته است و فکر می‌کنم یک طرف فینال مسابقات از همین گروه باشد اما باتوجه به مشکلاتی که تیم شاملی داشت و از طرفی هم به دلیل مسائل مالی موفق به جذب بازیکن خارجی نشد تا اینجای کار عملکرد مطلوبی داشته است.

شاه نشین در تشریح میزان موفقیت تیم های ایرانی خاطر نشان کرد: خیلی امیدوار به صعود تیم های ایرانی هستم و از نظر من سپاهان این پتانسیل حضور در جمع چهار تیم برتر را دارد. امیدوارم طلایی پوشان یک سکو را از آن خود کنند.

وی افزود: در هر صورت حضور تیم های قدرتمند با چنین بازیکنانی به هندبال ما کمک شایانی خواهد کرد و اگر این روند ادامه دار باشد می توانیم با میزبانی خوب در این تورنمنت، میزبانی مسابقات آسیایی بیشتری را داشته باشیم‌.

مربی تیم ملی هندبال در پایان در خصوص عملکرد بازیکنان ایرانی حاضر در هند تصریح کرد: چهار بازیکن ما در هند بازی می‌کنند و باید بگویم اگر در کنار این چهار نفر مهره‌های خوبی قرار داشتند هند نتیجه می‌گرفت اما در هر صورت این تیم به طور کلی با ضعف مواجه بود.

وی‌خاطر نشان کرد : بدون تردید بازیکنان ما تمام توانایی خود را به نمایش می‌گذارند اما تیم‌های دیگر هم آنالیز داشته‌اند. در هرحال برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 665188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.