توسعه شبکه معابر اصلی کرج تعیین تکلیف شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تدوین و بازنگری طرح تفصیلی این کلانشهر گفت: شبکه معابر اصلی کرج براساس طرح تفصیلی جدید رتبه‌بندی و وضعیت توسعه آنها تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، عمار ایزدیار در حاشیه نشست تخصصی تدوین و بازنگری طرح تفصیلی شهر کرج که با حضور کارشناسان و اعضای شورای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در تدوین و بازنگری طرح تفصیلی کرج وضعیت آتی بعضی معابر از جمله خیابان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تقلیل یا افزایش سطح معابر به‌عنوان معابر درجه یک و دو شهر کرج بررسی شد و مشاور، نظرات کارشناسی خود را اعلام کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این کلانشهر بیش از ۲۰ میلیون متر مربع معبر اصلی و فرعی دارد، افزود: طرح تفصیلی جدید کرج از سال گذشته تصویب و توسط وزارت کشور ابلاغ می‌شد به‌علت وجود نواقص دوباره در دست بررسی قرار گرفت؛ در حال حاضر این طرح قرار است پس از بررسی نهایی برای تصویب و ابلاغ به وزارت کشور ارسال شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست ضمن بررسی مغایرت‌های سلسله مراتب طرح جامع کرج با وضع موجود تأثیرات آن در معابر شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظراتی ارائه شد.

کد خبر 665142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.