کشف ۸۰ میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام سه باند سرقت و کشف ۸۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در طول ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اجرای طرح ذوالفقار، مأموران پلیس موفق شدند در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل سیم و کابل‌های مخابراتی، لوازم به سرقت رفته از منازل شهروندان، لوازم و محتویات داخل خودرو و تعدادی خودرو و موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

وی افزود: در این طرح، یک باند سرقت موتورسیکلت و دو باند سرقت از منازل منهدم و در مجموع ۱۵ نفر سارق دستگیر شدند که بیشتر این سارقان دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: مأموران این فرماندهی در طول دو ماهه گذشته اقدامات شاخص و قابل توجهی را انجام دادند؛ به طوری که در بخش سرقت منزل شاهد کاهش ۳۱ درصدی، افزایش ۳۰ درصدی دستگیری سارقان، در دستگیری سارقان خودرو افزایش ۴۴ درصدی، افزایش ۹ درصدی کشف خودروی مسروقه و در حوزه موتورسیکلت شاهد افزایش ۲۹ درصدی کشف و افزایش ۱۰ درصد دستگیری سارقان هستیم.

وی ادامه داد: در بعضی از حوزه‌ها که سرقت مغازه در آنها شیوع داشت، توانستیم با به‌کارگیری اقدامات خاص پلیسی سرقت‌ها را ۱۷ درصد کاهش دهیم و در حوزه سرقت دوچرخه که در فصل گرما بیشتر مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد، ۱۷ درصد افزایش کشف و دستگیری سارقان را داشتیم.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که با طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده، برای تقویت و ارتقای احساس امنیت آنها تلاش خواهیم کرد. شهروندان نیز با ما همکاری لازم داشته و هرگونه اخبار و اطلاعات را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

وی با اشاره به برخورد با اراذل و اوباش شهر اصفهان، گفت: در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور برخورد قاطع و سریع با اراذل و اوباش برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده تا این افراد نتوانند فضای شهر و محله را برای شهروندان ناامن کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: تمام بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر اصفهان به صورت مستمر توسط مأموران انتظامی شهرستان پاک‌سازی و با افراد شرور و اراذل و اوباش در سریع‌ترین زمان ممکن، برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 665132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.