عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ خردادماه

در این بسته خبری از تمهیدات شهرداری تهران برای مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تا توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز و پلمب ۷۶ واحد صنفی آلاینده محیط زیست در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

محور شهیدان کریمی زنجان با دو دوربرگردان و چهار تقاطع در دست اجرا است

سعید نجفی، رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی، ترافیک و خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به آغاز عملیات ساخت محور شهیدان کریمی این شهر گفت: این محور شامل ۲ دور برگردان و چهار تقاطع است.

شهرداری بجنورد هزار و ۵۰۰ تُن قیر رایگان جذب کرد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: هزار و ۵۰۰ تُن قیر رایگان از ابتدای امسال تاکنون برای انجام اقدامات عمرانی و آسفالت معابر شهری مرکز خراسان شمالی جذب شد.

از خدمات‌رسانی رایگان خط یک مترو تا برپایی ۳ پردیس فرهنگی در محوطه حرم مطهر

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبر داد.

شهردار رفسنجان به شایعات پایان داد / کهنوجی: قصد کاندیداتوری مجلس ندارم

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان رسماً اعلام کرد که قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارد.

پلمب ۷۶ واحد صنفی آلاینده محیط زیست از ابتدای سال تاکنون در مشهد

محمد جواد مشیری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از پلمب ۷۶ واحد صنفی آلاینده محیط زیست از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

معضل جای پارک در خیابان‌های ارومیه

ابراهیم صفری، معاون امور زیربنایی حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: پروژه پارکومتر و مدیریت پارک حاشیه خیابان‌ها یک امر مهم است که به زودی ساماندهی و بهره برداری مجدد از این ظرفیت در دستور کار قرارمی گیرد.

توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز در تفرجگاه عینالی

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز در مجموعه تفرجگاه عون‌بن‌علی خبر داد و گفت: با این اقدام پهنه گردشگری تبریز بیش از پیش توسعه پیدا می‌کند.

کد خبر 665107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.