دریافت سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از دریافت سوالات پیشنهادی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه طراحان سوال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر اظهار کرد: در نظر است برای آزمون‌های ورودی سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد جمع‌آوری سوالات از اعضای هیئت علمی از طریق سامانه طراحان سوال سازمان سنجش انجام شود، بنابراین مکاتباتی برای اطلاع‌رسانی به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به مصوبه کمیته سیاست‌گذاری آزمون‌های الکترونیک سازمان سنجش از اعضای هیئت علمی دعوت شده است ضمن عضویت در «سامانه طراحان سوال» سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://iais.sanjesh.org در طراحی سوال برای آزمون‌های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشارکت و سوالات مورد نظر خود را با توجه به سرفصل‌های موجود در سامانه تا چهارم تیرماه سال جاری ارسال کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور خاطرنشان کرد: سوالات ارسالی پس از ثبت در مخزن سامانه و طی شدن فرآیند داوری و ارزیابی در بانک سوالات الکترونیک قرار خواهد گرفت.

کد خبر 665073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.