تأکید استاندار اصفهان بر انجام پروژه‌های استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی

استاندار اصفهان بر تشکیل هیئتی چابک در بررسی پروژه‌های استان با مشارکت بخش عمومی و خصوصی تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، صبح امروز _شنبه سیزدهم خردادماه_ دویست‌وسی‌ودومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست سیدرضا مرتضوی با توجه به گزارش ارائه شده از «مشارکت بخش عمومی و خصوصی در انجام پروژه‌های استان» و بررسی عملکرد استان نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: مشارکت بخش عمومی و خصوصی در پیشبرد پروژه‌ها از ظرفیت‌های بسیار مهمی است که باید از آن بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: به منظور بهره‌مندی حداکثری از این قانون، هیئتی مشخص از نمایندگان استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و جلسات متوالی و مستمری در این خصوص تشکیل شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این هیئت با بررسی طرح‌های استان باید به عنوان یکی از هیئت‌های قوی و چابک استان فعالیت کند، اینگونه می‌توانیم برخی از ظرفیت‌های معطل‌مانده استان را به چرخه خدمت‌رسانی در آوریم.

مرتضوی افزود: فرمانداران استان نیز، خود در هیئت حضور پیدا کنند زیرا ضروری است تصمیمات براساس اقتضائات هر شهرستان صورت گیرد و هیئت قوام لازم را در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه هیئت مشارکت بخش خصوصی و دولتی باید جزو ممتازترین هیئت‌های استان باشد، گفت: تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری به این سمت هدایت و تصمیم‌گیری لازم در این خصوص اتخاذ شود.

در این راستا مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: حسب سفرهای شهرستانی و حضور در شهرستان‌های استان، موارد متعددی از پروژه‌های ناتمام استان مشاهده می‌شود که بعضاً بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: اعمال نظر فرمانداری‌ها در این خصوص می‌تواند تأثیرگذار باش، لذا می‌توانیم با در نظر گرفتن مأموریت ویژه در مدت زمان مشخص برای فرمانداران، شهرستان‌های استان را بررسی و پروژه‌های نیمه‌تمام را شناسایی و مشارکت بخش دولتی و خصوصی را برای پیشبرد طرح‌های استان فعال کنیم.

کد خبر 665056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.