نتایج دیدارهای روز دوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

نتایج دیدارهای روز دوم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به‌میزبانی کشور ایران در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به‌میزبانی کشور ایران دیروز _جمعه دوازدهم خردادماه_ در ورزشگاه نقش‌جهان (سالن ۲۵ آبان) اصفهان در حالی برگزار شد که ایران برای چهارمین بار در این رقابت‌ها میزبانی می‌کند. روز دوم مسابقات با پنج دیدار پیگیری شد که تیم شهید شاملی نتیجه را واگذار کرد و سپاهان به پیروزی رسید تا حاصل دشت نمایندگان ایران یک برد و یک باخت باشد.

نتایج دیدارهای روز دوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

نماینده عمان ۳۵ - نماینده هند ۲۰

تیم‌های هندبال نماینده عمان و نماینده هند امروز در چارچوب بازی اول روز دوم این رقابت‌های مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار با پیروزی عمانی‌ها به پایان رسید. ایمان کوثری، دروازه‌بان تیم هندبال نماینده هند به عنوان برترین بازیکن در این دیدار معرفی شد.

جونیور چین ۲۵ - تاشکند ازبکستان ۲۵

تیم‌های هندبال جونیور چین و تاشکند ازبکستان از ساعت ۱۲ به مصاف یکدیگر رفتند. در پایان این دیدار هر دو تیم به تساوی ۲۵ بر ۲۵ رضایت دادند. راحت جولداس بایف، بازیکن تیم تاشکند ازبکستان، عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

نتایج دیدارهای روز دوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

نزاجای شهید شاملی ۳۰ - الکویت کویت ۴۰

تیم‌های هندبال نیروی زمینی شهید شاملی ایران و الکویت کویت در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. نماینده ایران در پایان با نتیجه ۴۰ بر ۳۰ بازی را به حریف کویتی خود واگذار کرد. در پایان این بازی، عبدالله القرابالی از الکویت به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

النجمه بحرین ۲۸ - الدحیل قطر ۲۶

تیم‌های هندبال الدحیل قطر و النجمه بحرین از ساعت ۱۶ مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان تیم النجمه بحرین در دومین بازی خود مقابل تیم الدحیل با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ در لحظات پایانی به پیروزی رسید. محمد محمد بازیکن تیم النجمه بحرین در مصاف با تیم الدحیل قطر، عنوان برترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

نتایج دیدارهای روز دوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

سپاهان ایران ۳۰ - الکاظمه کویت ۲۸

تیم‌های هندبال سپاهان ایران و الکاظمه کویت در چارچوب آخرین دیدار روز دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. شاگردان وویوویچ توانستند با نتیجه نزدیک ۳۰ بر ۲۸ برابر حریف کویتی به پیروزی برسند.

کد خبر 664997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.