توسعه فضای سبز در دستور کار شهرداری است / تحقق مطالبه شهروندان پس از ۲۰ سال

شهردار کرمانشاه گفت: یکی از اهداف شهرداری توسعه فضای سبز و گسترش پارک‌ها و تفرجگاه‌های محلی است، در این راستا در شهرک شهرداری یک پارک افتتاح شد که در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

نادر نوروزی در حاشیه افتتاح مرکز معاینه فنی حمل بار شهرداری کرمانشاه و پارک شهرک شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین مرکز معاینه فنی حمل بار شهرداری کرمانشاه با اخذ مجوز از شورای ترافیک وزارت کشور و با هدف تسهیل در معاینه فنی خودروهای سبک شهروندان، خودروهای سبک شهرداری و حدود هفت هزار تاکسی شهر کرمانشاه طی ۴۵ روز با تلاش همکاران شهرداری و سازمان حمل‌ونقل بار تجهیز شد و آن را با هدف تأمین سلامت و امنیت شهروندان، مسافران تاکسی‌ها و رانندگان افتتاح کردیم.

وی افزود: معابر متعددی برای تسهیل تردد خودروها و ایجاد رینگ ترافیکی در اطراف شهر کرمانشاه در حال احداث است که می‌توان به معبر زیباشهر به شهرک صادقیه، معبر شهرک امام خمینی (ره) به شهرک مهدیه، اجرای ادامه معبر شهید دایی‌پور به شهرک ملاحسینی و محله جعفرآباد اشاره کرد که سبب کاهش ترافیک مرکز شهر خواهد شد و این اقدامات در راستای ایجاد رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: معبر دیگری که شهرک ولایت را به شهرک دولت‌آباد و ورودی اصلی شهرک الهیه متصل و تردد در قسمت غربی کرمانشاه را تسهیل می‌کند، پس از ۲۰ سال مطالبه شهروندان با محوریت شهرداری منطقه شش در حال اجرا است.

توسعه فضای سبز در دستور کار شهرداری است / تحقق مطالبه شهروندان پس از ۲۰ سال

نوروزی تصریح کرد: فاز نخست این معبر با عرض ۳۵ و به طول ۳۵۰ متر، شهرک ولایت را به معبر اصلی الهیه متصل می‌کند، با احداث این معبر شهرک‌های اقماری حاشیه الهیه از جمله شهرک ولایت از بن‌بست خارج می‌شوند؛ تمام این پروژه‌ها باید انتهای خردادماه به پایان برسد و هم‌اکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه تا تیرماه سال جاری

وی تاکید کرد: برای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه روزشمار نصب شده بود و اعلام کرده بودیم، پایان خردادماه افتتاح خواهد شد، اما همان‌طور که همشهریان مطلع هستند شاهد حادثه سقوط جرثقیل بودیم و تا جایگزین شدن جرثقیل توسط پیمانکار نهایت دو هفته در افتتاح پروژه تأخیر می‌افتد، امیدواریم این طرح مهم نیمه دوم تیرماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: یکی از اهداف شهرداری توسعه فضای سبز، گسترش پارک‌ها و تفرجگاه‌ها محلی است، در این راستا در شهرک شهرداری یک پارک افتتاح شد که در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

توسعه فضای سبز در دستور کار شهرداری است / تحقق مطالبه شهروندان پس از ۲۰ سال

نوروزی ادامه داد: احداث چنین پارک‌هایی به تأمین سلامتی، نشاط و ورزش اهالی محله به‌ویژه بانوان و نوجوانان کمک خواهد کرد.

وی گفت: شهرداری در هر منطقه در حال احداث پارک و گسترش فضای سبز است، امروز یک بوستان در منطقه پنج به بهره‌برداری رسید و در منطقه شش نیز عملیات احداث پارک رو به پایان است.

شهردار کرمانشاه افزود: امیدوارم با افتتاح پارک‌های در حال ساخت به سرانه فضای سبز شهر و نشاط شهروندان کرمانشاه کمک شود.

به گزارش ایمنا، شهردار کرمانشاه جمعه _ دوازدهم خردادماه _ دو پروژه مرکز معاینه فنی حمل بار شهرداری و پارک شهرک شهرداری کرمانشاه را افتتاح کرد.

کد خبر 664941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.