طغیان رودخانه زارم‌رود در مازندران

در پی بارش‌های رگباری که از ظهر امروز در استان مازندران شدت گرفت، ‌رودخانه زارم‌رود در شهرستان هزارجریب نکا طغیان کرد.

به گزارش ایمنا، عباس لطف‌آبادی بخشدار هزارجریب نکا اظهار کرد: از شب گذشته شاهد طغیان رودخانه زارم‌رود بودیم که راه مواصلاتی روستایی بندبن، تجرخیل، بادابسر و زنگت مسدود و خسارت‌هایی به تأسیسات آبی روستای ورپام وارد شد.

وی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم‌رود و سیلاب سبب شد آب روستاهای ورپام، زنگت و بادابسر قطع شود، افزود: آب شرب روستایی تا فردا وصل می‌شود و با تلاش عوامل راهداری و با هماهنگی و اعزام لودر راه روستایی بند بن هم بازگشایی خواهد شد.

بخشدار هزارجریب نکا با تاکید بر اینکه طغیان رودخانه سبب آسیب به سردهنه‌های کشاورزی شده است، خاطرنشان کرد: اکنون در منطقه بارش پراکنده داریم و طبق اعلام هواشناسی تا غروب جمعه نیز هوا نامساعد خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه لایروبی رودخانه زارم رود انجام نشده و ساماندهی نداشتیم خسارت بیشتر به حریم رودخانه و سردهنه‌های کشاورزی بوده است، اضافه کرد: در حوزه برق، مخابرات و گاز مشکلی در منطقه گزارش نشده و تا فردا مشکل آب روستاها و راه‌بند بن حل خواهد شد.

بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به تخریب کامل پل تجرخیل، گفت: امور آب، منابع طبیعی، راهداری و امور برق به منطقه اعزام شدند و در زمینه گاز روستایی منطقه مشکلی نداشتیم.‌

منبع: تسنیم

کد خبر 664880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.