نظارت مستمر بر میادین میوه و تره‌بار مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح‌های ویژه نظارت و بازرسی این سازمان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید جعفر شمس اظهار کرد: میادین میوه و تره‌بار از نقاطی است که در سطح شهر مشهد به عنوان مناطق حساس شناسایی شده است و نیاز به نظارت بیشتری در حوزه حمل‌ونقل بار درون‌شهری دارند.

وی با اشاره به کانون‌های تجمع ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری، افزود: از جمله تخلفاتی که در میادین میوه و تره‌بار رخ می‌دهد، اضافه تناژ و ایمن‌سازی نکردن بار است که مخاطرات زیادی را به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای به‌صورت مستمر توسط گشت‌های نظارت و بازرسی این سازمان اجرا می‌شود که در تازه‌ترین طرح انجام شده، بیش از ۲۰۰ خودرو باری مورد بررسی قرار گرفت و ۵۵ خودرو اعمال قانون شد.

شمس با تاکید بر لزوم رعایت قوانین حمل‌ونقل بار از سوی ناوگان باری، گفت: علاوه بر میادین میوه و تره‌بار، سایر نقاط حساس شهر نیز به صورت شبانه‌روزی زیر چتر نظارتی این سازمان قرار دارند و سیستم حمل‌ونقل بار درون‌شهری به دقت توسط ناوگان بازرسی سازمان رصد می‌شود.

کد خبر 664877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.