معرفی چند مدیر کل و فرماندار به دستگاه قضائی به دلیل ترک فعل

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان،گفت: در حوزه گشت ارشاد مسئولان که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر است، تاکنون چند مدیر کل، رئیس اداره و فرماندار را به خاطر ترک فعل و با توجه به تذکر به مسئولان ارشد این ادارات، به دستگاه قضائی معرفی کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری دبیر ستاد امربه‌معروف ونهی از منکر استان اصفهان در جلسه مشترک فراجا و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نیروهای مجمع رهروان امربه‌معروف ونهی از منکر همه بسیجی‌وار پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در برنامه‌ها مجاهدت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نگاه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر یک نگاه هم‌افزایی و تعامل با نیروهای انقلاب برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی در مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان تاکید کرد: در حوزه گشت ارشاد مسئولان که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر است، تاکنون چند مدیر کل، رئیس اداره و فرماندار به خاطر ترک فعل و با توجه به تذکر به مسئولان ارشد این ادارات، به دستگاه قضائی معرفی کرده‌ایم.

حجت الاسلام مظاهری اضافه کرد: ظرفیت‌های مردمی یک بازوی توانمند برای همه نهادها به ویژه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر است که باید این ظرفیت‌های مردمی را حفظ و حمایت و آنها را ساماندهی و پشتیبانی کنیم.

وی تاکید کرد: بحمدالله ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان تعاملات خوبی را با نیروی انتظامی به ویژه پلیس امنیت اخلاقی و اماکن دارد که این همکاری و تعاملات باعث رسیدگی به بسیاری از گزارش‌های مردمی از هنجارشکنی‌ها در جامعه شده است.

به گزارش ایمنا، جلسه فصلی و مشترک فراجا و مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با حضور فرمانده فراجا استان اصفهان، معاونان، رئیس و اعضای شورای عالی مجمع و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 664876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.