ستاره چلسی، جدیدترین گزینه رئال برای جانشینی کریم بنزما

تیم فوتبال مادرید علاقه‌مند به جذب کای هاورتز ستاره چلسی است تا جانشین کریم بنزما شود، مردی که احتمالا راهی عربستان سعودی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال‌مادرید در حال رایزنی برای جذب احتمالی کای هاورتز است، زیرا ظاهراً بنزما تصمیم گرفته است از جمع لوس‌بلانکوس‌ها جدا شود. این مهاجم، پیشنهادی از عربستان‌سعودی دریافت کرده و مبلغ خیره کننده ۴۰۰ میلیون یورو (۳۴۴ میلیون پوند / ۴۲۷ میلیون دلار) هم به او پرداخت خواهد شد.

هاورتز در فصل گذشته هفت بار گلزنی کرد، اما هم‌پست بنزما و البته بسیار جوان‌تر است، چراکه در این ماه ۲۴ ساله می‌شود. چلسی باید در تابستان امسال تعدادی از بازیکنان خود را بفروشد، چرا که آنها به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیم خود هستند، با این حال تصمیم نهایی ممکن است به سرمربی جدید (مائوریسیو پوچتینو) بستگی داشته باشد.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، گفته می‌شود که رئال در حال جست‌وجوی جانشینی برای برنده توپ طلا (بنزما) بوده و ریچارلیسون از تاتنهام نیز به عنوان یک گزینه دیگر در نظر گرفته شده است. هاورتز تا سال ۲۰۲۵ با آبی‌ها قرارداد دارد که سال ۲۰۲۰ از بایرلورکوزن به لندن آمده بود.

انتصاب پوچتینو، به احتمال زیاد منجر به انقلابی گسترده در استمفوردبریج خواهد شد، اما باید دید آیا هاورتز هم یکی از بازیکنانی است که آبی‌ها را ترک می‌کند یا خیر.

کد خبر 664850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.