پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها به لوکا مودریچ‌

لوکا مودریچ تصمیم خود را به رئال مادرید اعلام کرده است و می‌خواهد پس از دریافت پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی سعودی‌ها، این باشگاه را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد لوکا مودریچ با سران سانتیاگو برنابئو در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، اما او هنوز آن را تمدید نکرده است. یک باشگاه عربستانی که نامش فاش نشده است، به سراغ مودریچ رفته و به او پیشنهاد هنگفتی داده است که طی آن، اسطوره کروات به مدت سه سال، می‌تواند ۱۲۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد.

اگرچه مودریچ علاقه‌مند بود در مادرید بماند، اما گزارش شده که این بازیکن تصمیم خود را تغییر داده است زیرا می‌خواهد چالش عربستان سعودی را امتحان کند. پس از بررسی دقیق این پیشنهاد، گمان می‌رود که بازیکن ۳۷ ساله تصمیم خود را به باشگاه اعلام کند و مادریدی‌ها نیز با جدایی او مخالفتی نداشته باشند.

مودریچ، درست مانند هم‌تیمی‌اش کریم بنزما، استفاده تبلیغاتی خواهد شد تا در راستای کسب میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰، به عربستان کمک کنند. در همین حال، رئال‌مادرید قبلاً یک پیشنهاد سه ساله به دنی سبایوس ارائه داده است که احتمالاً این هافبک اسپانیایی آن را می‌پذیرد و در خط میانی، جای خالی مودریچ را پر کند.

کد خبر 664848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.