جونیور کلاب چین ۳۲ _ نزاجا شهیدشاملی ایران ۳۹ / بازگشت فوق‌العاده شاملی برای پیروزی مهم

تیم هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران موفق شد در گام اول مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا جونیور کلاب چین را ۳۹ بر ۳۲ از پیش‌رو بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال جونیور کلاب چین و نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون به‌عنوان نماینده ایران از ساعت ۱۴ امروز _پنج‌شنبه یازدهم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب بازی سوم روز اول بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) در سالن ۲۵ آبان مقابل یکدیگر رویارویی کردند.

جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ مردان آسیا

مرحله‌گروهی (گروه B)

دیدار تیم‌های جونیور کلاب چین و نیروی‌زمینی شهیدشاملی

سالن: ۲۵ آبان - مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان

کوبل‌داوری: خالد حسین (عراق)، فضیل امران (عراق)

ترکیب تیم هندبال جونیور کلاب چین:

جیان ژانگ، آنگه ژو، ژیوی یه، جیاله گوآن، دونگ‌شنگ وانگ، هائو چن، لانگژوآن لی، هائورآن دینگ، ژیژن شان، جیاهوی دونگ، چونروی هوآنگ، رائوکسیانگ مائو، هوالونگ یو، ژنگ‌ژیانگ ژو، یوهائو جیانگ و ژیدونگ کائو.

سرمربی: هونگ هوآنگ

ترکیب تیم هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران:

مهران رهنما، محمدعلی قاسمی، محمد صفری، حامد حبیب‌زاده، الله‌کرم استکی، جواد کاظمی، مجتبی کرمیان، فرزاد رستمی، علی رحیمی‌کازرونی، فرزاد رستمی، محمدرضا کاظمی، میثم نوروزی‌تبار، مهرداد صمصامی، بهرام رستمی، بهشاد فاتحی‌زاده، امیرعباس سلطانی و علی کوهزاد.

سرمربی: مسعود ظهرابی

شرح نیمه‌اول:

نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران بازی را بد آغاز کرد و با دست‌کم گرفتن نماینده چین، چند گل از حریف خود عقب افتاد و حتی اختلاف به چهار گل هم رسید اما رفته‌رفته این شاگردان مسعود زهرابی بودند که توانستند با استفاده از تجربه بالا به بازی برگردند و با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ نیمه‌اول را برنده شدند.

نتیجه نیمه‌اول: جونیور کلاب چین ۱۶ - نیروی‌زمینی شهیدشاملی ۲۰

شرح نیمه‌دوم:

پس از اینکه شهیدشاملی متوجه شد نباید بازی را شل بگیرد، در نیمه‌دوم خیلی پرقدرت‌تر شروع کرد و توانست اختلاف را بیشتر کند اما چینی‌ها نیز به‌دنبال این بودند تا بتوانند نتیجه جبران کنند اما در نهایت نماینده کشورمان موفق شد گام نخست را محکم بردارد و با کسب پیروزی ۳۹ بر ۳۲، کار خود را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تاحدودی آسان کند.

نتیجه نیمه‌دوم (نتیجه پایانی): جونیور کلاب چین ۳۲ - نیروی‌زمینی شهیدشاملی ۳۹

نکات ویژه:

جواد کاظمی گلر تیم نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

کد خبر 664837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.