سارق ۸۰ کنتور آب مجتمع‌های شاهین‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارقی که اقدام به ۸۰ فقره سرقت کنتور آب از مجتمع های مسکونی در این شهرستان کرده بود خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب از داخل مشاعات مجتمع‌های مسکونی سطح شاهین‌شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، عامل این سرقت‌ها را شناسایی کردند و مشخص شد این فرد با پوشیدن لباس تعمیرکاران و تهیه جعبه ابزار، در ساعات اولیه صبح با ترفندی خاص درب مجتمع‌های مسکونی را باز و با ورود به مشاعات، کنتورهای آب واحدها را سرقت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف ۲۳ عدد کنتور آب مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: این سارق در تحقیقات اولیه پلیس به ۸۰ فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان اعتراف کرد و مشخص شد کنتورهای مسروقه را به یک مالخر در یکی از شهرستان‌های اطراف می‌فروخته است.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع، مأموران قرائت کنتور یا تعمیرکار قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکنند، نسبت به احراز هویت آنها از طریق رؤیت کارت شناسایی و هماهنگی با سایر ساکنان و مدیر ساختمان اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 664825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.