مشکل خاموشی معابر بوشهر باید هرچه سریع‌تر رفع شود

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: خاموشی معابر این شهر علاوه بر اینکه سیما و منظر شهری را نازیبا کرده، موجب کاهش احساس امنیت و بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شده است، لذا روشنایی این معابر باید مورد توجه شرکت توزیع برق استان قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، عبدالخالق برزگرزاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از تاریکی خیابان‌ها و معابر این شهر اظهار کرد: این خاموشی علاوه بر اینکه سیما و منظر شهری را نازیبا کرده منجر به کاهش احساس امنیت و بروز مشکلات زیادی برای شهروندان و ایجاد حوادث شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود با لحاظ نیاز به صرفه‌جویی انرژی برق، در معابر و خیابان‌هایی که می‌تواند بستر ایجاد یک حادثه شود، روشنایی این معابر مورد توجه شرکت توزیع برق استان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به فرارسیدن فصل گرم و موضوع استفاده از دریا برای شهروندان تصریح کرد: با گرم‌شدن هوا موضوع احداث پلاژ آقایان طی چند سال گذشته مطرح شده اما تاکنون عملیاتی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است، به‌شکل موقت با سازه‌های دریایی متحرک یک پلاژ اختصاصی برای آقایان ایجاد شود تا شهروندان به‌راحتی و بدون مشکل بتوانند از دریا استفاده کنند.

برزگرزاده با انتقاد از فعالیت خدمات شهری گفت: نباید تمرکز بر اجرای یک طرح مانند گذر سرتل به تنگک منجر به تعطیلی سایر طرح‌های عمران شهری شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: کندی اجرای بعضی طرح‌های عمران شهری از جمله آسفالت معابر منجر به گلایه و نارضایتی شهروندان بوشهری شده است.

وی با انتقاد از رویکرد سازمان عمران شهرداری بوشهر ادامه داد: این سازمان در نظر داشت، طرح‌های بزرگ و درخور توجه را بر عهده داشته باشد اما امروز به نقش یک پیمانکار تقلیل پیدا کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 664811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.