ستاره چلسی با منچستریونایتد به توافق رسید

گفته می‌شود میسون مانت با منچستریونایتد به توافق رسیده است و در تابستان امسال به اولدترافورد نقل مکان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد پس از انتصاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی، میسون مانت در تابستان امسال چلسی را ترک کند.

به نقل از دیلی تلگراف، ستاره انگلیسی پیش از این با انتقال به اولدترافورد موافقت کرده است، به این معنی که انتظار می‌رود یونایتد سریعاً با او قرارداد ببندد.

درحالی که دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیده‌اند، گفته می‌شود که اریک تن‌هاخ برای تکمیل پروسه جذب این بازیکن، در تلاش است و می‌خواهد آن را در اسرع وقت حل و فصل کند.

مانت ۱۷ هفته از فصل را به علت مصدومیت از دست داده بود، اما با زدن سه گل و دادن دو پاس گل در لیگ‌برتر، حتی در شرایطی که آمادگی جسمانی خوبی هم نداشت، تا حدودی توانست روی بازی‌های تیمش تأثیر گذار باشد. البته چلسی درحالی که بدترین فصل تاریخ خود را سپری می‌کرد، رده دوازدهم را به دست آورد.

انتصاب پوچتینو در این تابستان، احتمالاً به چند خرید جدید منجر خواهد شد، زیرا نام هم‌تیمی مانت، متئو کواچیچ نیز، به منچسترسیتی پیوند خورده است. آبی‌ها زیر نظر مالک جدید (تاد بولی) وارد چرخه جدیدی شدند و سرمربی سابق تاتنهام باید قبل از شروع فصل ۲۰۲۳/۲۴، تیمش را اصلاح کند.

آنها خود را برای فینال جام‌حذفی که این هفته در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد آماده می‌کنند، جایی که باید به مصاف منچسترسیتی بروند.

کد خبر 664790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.