تاشکند ازبکستان ۲۶ _ الدحیل قطر ۳۹ / بی‌رحمی الدحیل در افتتاحیه جام باشگاه‌های هندبال آسیا

تیم الدحیل قطر در بازی افتتاحیه جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا مقابل تاشکند ازبکستان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار افتتاحیه بیست‌وپنجمین دوره جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا صبح امروز _پنجشنبه یازدهم خردادماه ۱۴۰۲_ به‌میزبانی ایران و استان اصفهان در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان رأس ساعت ۱۰، میان دو تیم تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر آغاز شد.

هندبال جام باشگاه‌های مردان ۲۰۲۳ آسیا

مرحله گروهی (گروه B)

دیدار تیم‌های تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر

سالن: ۲۵ آبان - مجموعه ورزشی نقش‌جهان

ترکیب تیم هندبال تاشکند ازبکستان:

آکرومالی یانگیبوئف، رحد جولداسبایف، داورونبک بوزوربوئف، جهانگیر زریپوف، آرتیوم سدینکین، گایرات باراتوف، رجبوی اسلاموف، داربک سالتونوف، محمدعلی یولداشف، جسوربک عبدولائف، ارنست اینگانتکو و دیلشود توراپوف.

سرمربی: اولاگبک ایکروموف

ترکیب تیم هندبال الدحیل قطر:

ماروئن ماگیز، شینوسوکه توکودا، احمد نادر، احمد مددی، آلایا خالد، رافای کاپوته، عبدالرحمن عبدالله، بلال لپنیسا، کریستین دیسینگر، فیراس چعیب، علائدین براچد، شادی حمدون، امین کوئهیس، میرزا کاپیک، مصطفی هیبا و حمدی هجدعاید.

سرمربی: گوران ژوکیچ

شرح نیمه‌اول:

در نیمه اول این دیدار، دو تیم ابتدا نزدیک و متعادل پیش رفتند و اختلاف تا گل ششم برابر بود اما به یک‌باره تاشکندی‌ها کم آوردند و نمایش درخشان الدحیلی‌ها باعث شد تا اختلاف زیاد شود. توپ‌های بازیکنان الدحیل پشت‌سر هم به تور دوخته می‌شد اما فرصت‌های بازیکنان ازبکستانی حتی در موقعیت‌های تک‌به‌تک نیز از دست می‌رفت. در نهایت الدحیل با نتیجه عالی پیروز شد.

نتیجه نیمه اول: تاشکند ازبکستان ۹ - الدحیل قطر ۲۱

شرح نیمه‌دوم:

در نیمه دوم اختلاف کم‌تر شد و تاشکند ازبکستان سعی بر این داشت تا به بازی برگردد اما شرایط به‌همان طریق نیمه اول پیش رفت و تیم الدحیل قطر موفق شد با زدن گل‌های بیشتر پیروزی‌اش در نخستین بازی را تثبیت کند و در نهایت با نتیجه ۳۹ بر ۲۶ برابر تاشکند ازبکستان به پیروزی در بازی افتتاحیه جام باشگاه‌های هندبال آسیا دست پیدا کرد و در جدول گروه دوم دو امتیازی شد.

نتیجه نیمه دوم (پایانی): ۲۶ - الدحیل قطر ۳۹

نکات ویژه:

 ماروئن ماگیز، دروازه‌بان تیم هندبال الدحیل قطر به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

کد خبر 664768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.