تاشکند ازبکستان _ الدحیل قطر / بازی افتتاحیه را از دست ندهید

تیم‌های تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر از ساعت ۱۰ امروز، افتتاحیه جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، یازدهم تا بیست‌ویکم خردادماه ۱۴۰۲ به‌میزبانی کشور ایران و در ورزشگاه نقش‌جهان (سالن ۲۵ آبان) اصفهان برگزار خواهد شد. ایران برای چهارمین بار در این رقابت‌ها میزبانی می‌کند؛ عنوانی که پس از ۱۹ سال بالاخره به ایران رسیده است و استان اصفهان باید وظیفه اجرای آن را برعهده گیرد.

این مسابقات امروز _پنجشنبه یازدهم خردادماه_ به‌طور رسمی آغاز می‌شود و تقابل تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر به‌عنوان افتتاحیه بیست‌وپنجمین دوره جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا، رأس ساعت ۱۰ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان برگزار خواهد شد. به‌طور قطع مسئولان کنفدراسیون هندبال آسیا، فدراسیون هندبال ایران و باشگاه سپاهان تدابیر و برنامه‌های لازم را برای مراسم افتتاحیه اندیشیده‌اند.

در گروه دوم این رقابت‌ها علاوه‌بر تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر، الکویت (کویت)، جونیور کلاب (چین)، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون (ایران) و النجمه (بحرین) حضور دارند و دو بازی دیگر، این گروه ساعت ۱۴ و ۱۶ برگزار خواهد شد تا تمام تیم‌ها نخستین بازی خود را به‌انجام برسانند.

تاشکند ازبکستان _ الدحیل قطر / بازی افتتاحیه را از دست ندهید

تیم الدحیل قطر که یکی از حریفان سرسخت در این تورنمنت است، با دست خالی و بدون جام به اصفهان آمده است. آنان در جام امیر قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی را به العربی واگذار کردند و حالا امیدوارند تا شروع خوبی در آسیا داشته باشند.

کد خبر 664724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.