نهضت آسفالت باید در اصفهان آغاز شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نهضت آسفالت باید در این کلانشهر آغاز شود تا تعهدات خود را نسبت شهروندان ادا کنیم، گفت: چاله‌های آسفالت معابر اصفهان باید ترمیم شود، زیرا وجود مشکل در آن می‌تواند باعث آسیب‌هایی نظیر حوادث جانی و تحت تأثیر قرار دادن اموال شهروندان شود.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آسفالت معابر اصفهان وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: چاله‌های آسفالت معابر شهر باید ترمیم شود، زیرا می‌تواند وجود مشکل در آن باعث آسیب‌هایی نظیر حوادث جانی و تحت تأثیر قرار دادن اموال شهروندان شود.

وی افزود: علاوه بر اینکه تلاش می‌کنیم از نظر رفاهیات نیاز شهروندان را برطرف کنیم، باید برای رفع مشکلات آسفالت نیز اقدام کنیم، البته شهروندان حاضر هستند با مشارکت خود برای اینکه در حفظ و نگهداری آن بیشتر بکوشند تا وضعیت آسفالت کوچه‌ها و بن‌بست‌ها ارتقا پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نهضت آسفالت باید در این کلانشهر آغاز شود تا تعهدات خود را نسبت شهروندان ادا کنیم.

وی با بیان اینکه برای رنگ‌آمیزی جداول معابر باید از رنگ‌هایی استفاده شود که تا سه سال تاب‌آوری داشته باشد تا بتوانیم با هر یک‌بار هزینه، چند سال ثمرات آن را ببینیم، گفت: در حال حاضر رنگ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌گونه‌ای است که گاهی با یکبار شست‌وشو کیفیت آن از دست می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برای حفظ عرصه‌های فضای سبز شهر نیز در کمیته تثبیت و حفظ و نگهداری فضای سبز، پرونده‌های مربوطه دنبال می‌شود تا درختی از بین نرود.

وی ادامه داد: به‌رغم این تلاش‌ها، می‌بینیم که درختان در بعضی از خیابان‌ها دچار مشکل می‌شوند؛ به‌عنوان مثال در یک بلوار حدود ۱۰۰ درصد از بین رفته است که دلایل متفاوتی برای آن همچون وضعیت نامناسب آب و خاک محل و آفت‌زدگی مطرح می‌شود، در حالی که می‌توان با در نظر گرفتن بعضی اقدامات از این اتفاق جلوگیری کرد.

شریعتی اضافه کرد: من به‌عنوان نماینده شهروندان در شورای اسلامی شهر اصفهان از سازمان پارک‌ها و فضای سبز درخواست دارم اقدامات لازم در راستای حفظ عرصه‌های فضای سبز در نظر گرفته شود تا این میراث چندین ساله به دست نسل‌های بعدی برسد.

کد خبر 664722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.