قهرمانی نه اما قول مبارزه می‌دهم / حمایت هواداران طلایی‌پوش به ما کمک می‌کند

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: من در خصوص کسب نتیجه‌ها هیچ قولی به هواداران نمی‌دهم اما به آن‌ها اطمینان می‌دهم که در طول ۶۰ دقیقه مبارزه کنیم. هرچند که هدف ما پیروزی در این تورنمنت است.

وسلین وویویچ در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا درباره شرایط بدنی بازیکنان هندبال سپاهان اظهار کرد: بازیکنان تیم به دلیل پشت سر گذاشتن لیگ طولانی دچار خستگی شده‌اند و به همین دلیل مدتی را به استراحت و ریکاوری اختصاص دادیم. شب گذشته سه بازیکن خارجی به ما اضافه شدند و تلاش می‌کنیم تا هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

وی افزود: جلسه ابتدایی را برای آشنایی بازیکنان با یکدیگر برگزار کردیم اما در جلسات بعد تمرینات خود را باجدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال طلایی‌پوشان با اشاره به دلیل جذب بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: به‌خوبی با بازیکنان خارجی آشنایی دارم همچنین به دلیل آشنایی آن‌ها با سیستم کاری، پذیرفتم که در سپاهان حضور پیدا کنند. ویوویچ در سه تیم مختلف با من همکاری داشته است، با بازیکن خط زن نیز از طریق سرمربی اسلوونی آشنا هستم. بازیکن دیگر ما از مهره‌های با استعداد اسلوونی است که متأسفانه مدتی با مصدومیت مواجه بوده است اما در حال حاضر آمادگی کامل دارد، با او نیز آشنا هستم و اطمینان دارم هر سه نفر به ما کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه سالن‌های جهان با حضور تماشاگران زیبا است و بدون وجود آنها هیچ سالنی جذابیت ندارد.

وویویچ با بیان اینکه حضور هواداران سپاهان تا چه حد در قهرمانی این تیم تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: بدون تردید حضور هواداران سپاهان همانگونه که در طول فصل فوتبالی برای این تیم مؤثر بود، می‌تواند به ما نیز کمک کند و اطمینان دارم هواداران از تیم هندبال نیز حمایت خواهند کرد.

وی در پایان افزود: من در خصوص کسب نتیجه‌ها هیچ قولی به هواداران نمی‌دهم اما به آن‌ها اطمینان می‌دهم در طول ۶۰ دقیقه مبارزه کنیم، هرچند که هدف ما پیروزی در این تورنمنت است. به‌رغم اینکه رقابت‌های دشواری پیش روی ما است از امتیاز میزبانی خود استفاده خواهیم کرد تا بهترین نتایج را رقم بزنیم و در مرحله پایانی حضور پیدا کنیم.

کد خبر 664703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.