صدور بیش از ۶۱ هزار گذرنامه طی ۲ ماه ابتدایی سال جاری

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی صدور گذرنامه گفت: طی دو ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۶۱ هزار جلد گذرنامه در اصفهان صادر شده است.

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی دو ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۶۱ هزار جلد گذرنامه در استان اصفهان صادر شده است که با توجه به این تعداد، شاهد افزایش ۳۱ درصدی صدور گذرنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی درباره مدت زمان صدور گذرنامه افزود: درحال‌حاضر تحویل گذرنامه توسط پست از زمان تحویل مدارک صدور گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰، حدود یک هفته زمان می‌برد و با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر، در پی افزایش تقاضای صدور گذرنامه، مدت زمان تحویل آن طولانی‌تر می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان تصریح کرد: زائران و افرادی که در ایام آتی قصد سفر به خارج از کشور دارند، درخواست صدور گذرنامه خود را به لحظات آخر موکول نکنند و از اکنون نسبت به پیگیری صدور گذرنامه خود در دفاتر مربوطه اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار افرادی که امسال عازم سرزمین وحی هستند، ادامه داد: در حج تمتع سال جاری حدود ۷۴۴۰ زائر از استان اصفهان و ۳۶۰ زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب ۳۴ و سه کاروان (به طور کلی ۳۷ کاروان) توسط ۳۲ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان رهسپار سرزمین وحی می‌شوند.

سرهنگ طاهرپور خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در صدور گذرنامه ویژه اربعین، تفاهم لازم با دولت عراق صورت گرفته و مراحل تکمیل شدن آن، تحت پیگیری است و مراتب این موضوع به محض عملیاتی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 664645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.