از ثبت پیشنهادات و مشکلات شهروندان در مورد سامانه اصنو تا مهلت ۱۰ روز  برای رفع اشکالات

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان را تشریح کرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ابتدای جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان گزارش دو مرکز نظرسنجی که در کشور درباره مسائل اجتماعی آمار ارائه می‌کنند، درباره شهر اصفهان به‌ویژه مشکلات آن مطرح و مقرر شد مواردی که در این پژوهش‌ها وجود دارد، توسط مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد یک‌ساله معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در حوزه صدور پروانه و استقرار سامانه سرا ۱۰ «اصنو» نیز در کمیسیون تلفیق این هفته انجام شد، افزود: فهرستی از اشکالاتی که از سوی شهروندان به اطلاع اعضای شورا رسیده بود، در اختیار این معاونت قرار گرفت و مقرر شد تا ۱۰ روز آینده این موارد برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم اگر در سامانه اصنو مشکلی وجود دارد یا پیشنهادی دارند، در درگاه الکترونیکی شورا ثبت کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل آنها پیگیری می‌شود، همچنین در صورت لزوم می‌توانند با حضور در کمیته‌های نظارتی که روزهای یکشنبه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری برگزار می‌شود، موارد را مطرح کنند.

وی با اشاره به مکان برگزاری برنامه «جایزه علمی مصطفی» به‌عنوان یک جایزه بین‌المللی جهان اسلام در حوزه علم و فناوری ادامه داد: لایحه‌ای مبنی بر این موضوع از سوی شهرداری ارائه و در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی و در کمیسیون تلفیق به‌عنوان کمیسیون اصلی مورد بحث قرار گرفت.

قربانی تاکید کرد: با توجه به توضیحات مسئول بنیاد نخبگان استان اصفهان در جلسه کمیسیون تلفیق و تأکیدات کمیسیون فرهنگی، مقرر شد موضوع برای تصویب نهایی به صحن علنی شورا ارجاع شود.

کد خبر 664629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.