عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ خردادماه

در این بسته خبری از هشت زون ورزشگاه آزادی نیاز به مقاوم‌سازی دارد تا پل‌های عابر پیاده همدان مجهز به آسانسور می‌شود و افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح بسیج شهریار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کمربندی شرق شهر قزوین در آستانه بهره‌برداری است

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: کمربندی شرق شهر قزوین که با افتتاح آن شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر خواهیم بود در آستانه بهره برداری قرار دارد.

پل‌های عابر پیاده همدان مجهز به آسانسور می‌شود

وحید علی ضمیر، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان از جایگزین شدن آسانسور به جای پله برقی در پل‌های عابر پیاده همدان با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

تدابیر ایمنی سازمان آتش‌نشانی مهاباد در روزهای گرم سال

دیاکو افشردل، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: با توجه به شروع فصل گرما و افزایش دما؛ امکان حریق در برخی جنگل‌ها و مراتع سطح منطقه وجود دارد و نیاز است دستگاه‌های اجرایی متولی، اشرافیت و آمادگی کامل جهت جلوگیری از حریق را داشته باشند.

طرح تقاطع غیرهمسطح بسیج شهریار افتتاح شد

محمدصادق کولیوند، شهردار شهریار گفت: با صبر و بردباری شهروندان و تلاش شبانه روزی مسئولان دست‌اندرکار فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج این شهر به بهره‌برداری رسید.

نصب روزشمار در پروژه محور شهیدان کریمی زنجان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: مدت زمان ساخت پروژه بلوار شهیدان کریمی ۲ سال است که به زودی روزشمار هم بر این پروژه نصب خواهد شد.

۸ زون ورزشگاه آزادی نیاز به مقاوم‌سازی دارد

علی نصیری‌، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی فقط ۸ زون نیازمند مقاوم‌سازی است و مابقی زون‌ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.

تاکید شهردار مشهد بر تسریع در اجرای پروژه جلوخان پایانه‌های مسافربری

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد بر تسریع در اجرای پروژه جلوخان پایانه‌های مسافربری تاکید کرد.

کد خبر 664579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.