همکاری عجیب بارسلونا و اینتر میامی، برای جذب لیونل مسی!

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا در حال آماده شدن برای همکاری با اینتر میامی آمریکا بر سر جذب احتمالی لیونل مسی در تابستان امسال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش نشریه L'Equipe، بارسا و اینتر میامی در مورد خرید احتمالی لیونل مسی و قرضی بازی کردن این فوق ستاره در جمع کاتالان‌ها، گفت‌وگوها را آغاز کرده‌اند.

این قرارداد باعث می‌شود که تیم لیگ MLS، مسی را در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد جذب کند، و او را به مدت ۱۸ ماه، به آبی‌اناری‌ها قرض دهد.

طبق این گزارش، مزایای این همکاری، این است که مسی می‌تواند قبل از رفتن MLS، تا زمان آغاز کوپا آمریکا ۲۰۲۴، در بالاترین سطح بازی کند. وضعیت مالی نامطمئن باشگاه بارسا، مانع اصلی رقم زدن این انتقال بوده، حتی با وجود جدایی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، که میزان قابل توجهی از صورت حساب مالی کاتالان‌ها را کاهش داده است.

البته نام مسی، به شدت با انتقال به عربستان سعودی نیز پیوند خورده، جایی که ممکن است او با یک رقیب دیرینه‌ای مانند کریستیانو رونالدو، روبرو شود. روز دوشنبه گزارش شد که الهلال برای جذب فوق ستاره آرژانتینی، پیشنهاد خود را به رقم خیره‌کننده ۶۰۰ میلیون یورو در سال افزایش داده، که دو برابر دستمزد CR7 در النصر است. با این حال، همانطور که L'Equipe اشاره کرده، فعلاً توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

در واقع، تصور می‌شود که قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲، می‌خواهد تصمیم خود را پس از پایان فصل اتخاذ کند. مسی هفته گذشته در بازی برابر استراسبورگ گلزنی کرد تا PSG دومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ فرانسه را جشن بگیرد. لئو احتمالاً روز شنبه، در بازی پایان فصل که به میزبانی ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار می‌شود، مقابل کلرمون، به میدان خواهد رفت.

کد خبر 664530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.