نیمار باشگاه خود را انتخاب کرده است

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه دهم خرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* نیمار می‌خواهد در تابستان امسال به منچستریونایتد بپیوندد و ظاهراً حاضر نیست پاری سن ژرمن را به مقصد هیچ باشگاه دیگری ترک کند.

* باشگاه فولام در حال بررسی برای ارائه پیشنهاد ۲ میلیون پوندی برای جذب آندری بورزا، نوجوان رومانیایی است.

* بازیکنان لیدز یونایتد خواهان ماندن سم آلاردایس در ورزشگاه الند رود هستند، اما مالکان آمریکایی باشگاه در پی جذب استیون جرارد هستند.

* کوئینسی پرومز، بازیکن سرشناس هلندی، به قاچاق ۶۵ میلیون پوند کوکائین متهم شده است.

دیلی میرر:

* از سمت سران باشگاه آرسنال، به امیل اسمیت روو، اطمینان داده شده است که با وجود نامشخص بودن آینده‌اش در ورزشگاه امارات، پس از یک فصل سخت، او به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد به صورت بلند مدت را دریافت می‌کند.

* با توجه به اینکه بنجامین پاوارد اعلام کرده قصد دارد بایرن‌مونیخ را ترک کند، امیدهای یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، برای جذب این بازیکن، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تقویت شده است.

* یورگن کلوپ از هواداران لیورپول خواسته است که دوران خوب نابی کیتا را هرگز فراموش نکنند، اما اعتراف کرد که مشکلاتی از قبیل مصدومیت، احتمالاً باعث جدایی این هافبک از جمع قرمزها می‌شود.

* الکس اکسلید چمبرلین که شش سال است در جمع لیورپولی‌ها حضور دارد، حالا برای تجربه یک چالش جدید آماده است و جاه طلبی‌های خاصی برای کسب جام‌های بیشتر دارد.

دیلی اکسپرس:

* سران باشگاه منچستریونایتد، قرار است پس از برنامه ریزی برای مذاکره با چهره‌های کلیدی باشگاه، از جمله تیم زنان، درباره آینده میسون گرینوود که مدتی است از کار تعلیق شده هم تصمیم بگیرد.

* سران تیم لوتون تاون، که مدتی است به لیگ‌برتر فوتبال انگلیس صعود کرده، پس از سقوط دردناک لستر به چمپیونشیپ، در نظر دارند کایرنان دیوزبری هال، را از این تیم جذب کنند.

دیلی میل:

* منچستریونایتد در این تابستان، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا ستاره‌ای برای خط حمله جذب کند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که لیورپول، مذاکرات نقل و انتقالاتی‌خود را برای جذب خفرن تورام‌، با تیم فرانسوی نیس، آغاز کرده است.

دیلی رکورد:

* جک باتلند دروازه‌بان مطرح انگلیسی، مذاکراتی را با تیم رنجرز انجام داده است تا احتمالاً با نظر مثبت مایکل بیل، راهی این تیم شود.

کد خبر 664522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.