ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در فینال جام‌حذفی برابر پرسپولیس خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز _چهارشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۲_ در فینال جام‌حذفی باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان ۳۵ هزار تماشاگر، برابر پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند. شهرآورد شماره ۱۰۱ که یک جام خروجی آن است و هر دو تیم برای فتح آن تلاش خواهند کرد، به‌خصوص شاگردان ریکاردو ساپینتو که دربی قبلی را واگذار و جام لیگ برتر را تقدیم رقیب دیرینه خود کردند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال برای این بازی مهم و نفراتی که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌ها وارد میدان خواهد کرد را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهیم.

امنیت چارچوب استقلال با کاپیتان است

سیدحسین حسینی به‌جز چند بازی محدود و انگشت‌شمار که به‌علت مصدومیت درون دروازه استقلال قرار نگرفت در تمام بازی‌های فصل فردی مطمئن برای حفاظت از دروازه آبی‌پوشان بوده است. کاپیتان شماره یک استقلال در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر رفت‌وبرگشت مقابل پرسپولیس بازی کرد و سه گل خورد. حسینی حالا اما انگیزه زیادی دارد تا با ثبت کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن دروازه خود، به تیمش در رسیدن به کاپ قهرمانی جام‌حذفی کمک کند.

یامگا نرسید؛ حضور عارف غلامی همچنان نامشخص

تیم فوتبال استقلال در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر و رقابت‌های جام‌حذفی با ریکاردو ساپینتو یک ترکیب مشخص داشت که اغلب مقابل حریفان می‌ایستادند. با این وجود دو غایب بزرگ در هفته‌های اخیر کار این تیم را برای چینش نفرات همیشگی در خط دفاع پیچیده کرد. کوین یامگا که دربی قبلی مصدوم شد، علی‌رغم تمرینات پرفشار و تلاش‌های کادر پزشکی به این بازی نرسید و عارف غلامی که هفته قبل مصدوم شده بود چنانچه پس از انجام تست‌های پزشکی امروز مشکلی نداشته باشد، در کنار رافائل سیلوا، صالح حردانی و جعفر سلمانی قرار خواهد گرفت، در غیر این‌صورت محمدحسین مرادمند فیکس خواهد بود.

مهدی مهدی‌پور تنها غایب مثلث میانی

آبی‌های پایتخت برای خط میانی خود مقابل پرسپولیس نگرانی چندانی ندارند؛ مهدی مهدی‌پور به‌علت محرومیت نمی‌تواند استقلال را در آخرین بازی فصل که بسیار هم بااهمیت است همراهی کند. اما روزبه چشمی و آرش رضاوند بدون مشکل با تشخیص ساپینتو، کمربند مرکز زمین را حفظ می‌کنند و به این ترتیب سعید مهری که هر زمان برای استقلال درون زمین قرار گرفته، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، جایگزین مهدی مهدی‌پور خواهد شد.

بی‌تابی خط هجومی آبی‌ها برای قهرمانی جام‌حذفی

مهدی قایدی، محمد محبی و امیراسلان مطهری سه نامی هستند که خط حمله استقلال را برای مهم‌ترین بازی فصل تشکیل خواهند داد. موتور مهدی قایدی بسیار دیر روشن شد اما به‌قدری در هفته‌های پایانی گل زد که تنها یک‌گل تا آقای گلی کم آورد. از طرفی محمد محبی هرچه در چنته داشته را برای استقلال رو کرده است و می‌خواهد فصل را به بهترین شکل‌ممکن تمام کند. ارسلان مطهری نیز با نمایش سینوسی‌اش در فصل بیست‌ودوم بد کار نکرد اما این بازی دربی است و مطهریِ آبی‌ها دربی‌باز.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر پرسپولیس

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، سعید مهری، روزبه چشمی، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 664506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.