جدایی اسپالتی تایید شد، انریکه جانشین احتمالی‌

لوچیانو اسپالتی تایید کرد که در تابستان ناپولی را ترک خواهد کرد و طبق گزارش‌ها، این باشگاه از لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا، برای جانشینی برنامه خواسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنها چند هفته پس از قهرمانی در سری‌آ، نیمکت مربیگری ناپولی با چالشی جدی مواجه شده است. اورلیو دی لورنتیس، به عنوان رئیس، فاش کرد که اسپالتی درخواست کرده باشگاه را ترک کند و بعد از بازی آخر فصل، از جمع ناپلی‌ها جدا شود. سرمربی ایتالیایی اکنون تأیید کرده است که پس از کسب اولین قهرمانی داخلی با تیمش در ۳۳ سال گذشته، مدتی از دنیای مربیگری دور خواهد بود.

اسپالتی گفت: "من باید کمی استراحت کنم زیرا بسیار خسته هستم." نمی‌دانم می‌توان آن را دوری یک ساله نامید یا خیر، اما من برای مدتی طولانی کار نخواهم کرد و از این لحظه به بعد، سرمربی ناپولی یا هیچ تیم دیگری نخواهم بود.»

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، اکنون جست‌وجوها برای یافتن جانشین اسپالتی آغاز می‌شود و لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا، ظاهراً به عنوان "نامزد ایده‌آل" قهرمان ایتالیا برای کار در ناپل معرفی شده است. ناپولی فعلاً مذاکرات خود را با این مرد اسپانیایی آغاز کرده، درحالی که طی ماه‌های اخیر، لوچو پیشنهاد چلسی را رد کرد، اما همچنان در فهرست نهایی تاتنهام برای به عهده گرفتن هدایت این تیم، باقی مانده است. او سابقه‌ای چشم‌گیر در فوتبال باشگاهی دارد و با بارسلونا در فصل ۱۵-۲۰۱۴، سه‌گانه تاریخی را به دست آورد.

آخرین بازی اسپالتی به عنوان مربی ناپولی، در تاریخ سوم ژوئن برگزار می‌شود جایی که آن‌ها به مصاف سمپدوریا خواهند رفت.

کد خبر 664450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.