کشف محموله لباس‌های یک میلیاردی قاچاق

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله لباس زنانه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در یک عملیات توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و در این عملیات ۱۷۹۰ ثوب انواع لباس زنانه خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه خودرو توقیف، راننده آن نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است. شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 664428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.