لایروبی مستمر رودخانه النگدره/ تولید ۵ هزار تن آسفالت در کارخانه شهرداری

شهردار گرگان از لایروبی و پاکسازی بستر رودخانه النگدره در مسیر پارک ملت خبر داد و گفت: پنج هزار تُن آسفالت در دو ماه نخست سال جاری در کارخانه آسفالت شهرداری تولید شده است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لایروبی مستمر رودخانه النگدره گرگان در مسیر پارک ملت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز گرمی هوا، به منظور جلوگیری از متصاعد شدن بوی نامطبوع از بستر رودخانه و با توجه به اینکه پارک ملت مورد توجه گردشگران و شهروندان قرار دارد، عملیات لایروبی و پاکسازی آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات در راستای جلوگیری از انباشت زباله و بهبود منظر شهری به صورت دوره‌ای و با استفاده از ادوات و ماشین‌آلات شهرداری انجام می‌شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: این طرح برای تکریم و رضایت شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه و بازدیدکنندگان از پارک ملت مورد توجه مدیریت شهری است؛ لذا لایروبی مستمر این مسیر در دستور کار قرار دارد.

سیدالنگی از تولید ۵ هزار تُن آسفالت در دو ماه نخست سال جاری در کارخانه آسفالت شهرداری گرگان خبر داد و گفت: کارخانه تولید آسفالت، پازل و جدول شهرداری در دو ماه نخست سال جاری حدود ۵ هزار تُن آسفالت و ۴۷۰۰ متر پازل تولید کرده است.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۳۴ هزار تُن آسفالت، بیش از ۶ هزار متر پازل و حدود ۵۰ هزار عدد جدول تولیدو مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار گرگان افزود: میانگین تولید آسفالت شهرداری در سال گذشته، ۲۸۰۰ تُن در ماه بوده است.

کد خبر 664425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.