دستگیری باند زورگیران خشن در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای باندی سه نفره که با استفاده از قمه و قداره اقدام به سرقت از یک مغازه خواربار فروشی کرده و متواری شده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره زورگیری اعضای باندی سه نفره از یک مغازه خواربار فروشی و سرقت اجناس این مغازه با تهدید قمه و قداره، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و بررسی آثار و سرنخ‌های موجود، سرانجام با انجام اقدامات پلیسی هویت متهمان و محل اختفای آنها را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی هر سه عضو این باند زورگیری را در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به سرقت اجناس خواربار فروشی به روش زورگیری اقرار کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 664424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.