وضعیت بورس امروز / بانکی‌ها همچنان پرتقاضا

شاخص کل با رشد ۱۳ هزار و ۴۳ واحدی به دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۳۸ رسید؛ نمادهای فارس، رمپنا و وتجارت بیشترین تأثیر مثبت را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار سهام امروز سبزرنگ شروع شد و سهام کوچک بازدهی خوبی داشتند، گروه غذایی و بانکی مانند روز گذشته با تقاضای خوبی همراه شد. در نهایت شاخص کل با رشد ۱۳ هزار و ۴۳ واحدی به دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۳۸ رسید؛ نمادهای فارس، رمپنا و وتجارت بیشترین تأثیر مثبت را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

شاخص کل هم‌وزن امروز رشدی معادل ۱۰ هزار و ۸۸۴ واحد را ثبت کرد و به عدد ۷۷۳ هزار و ۸۹۳ رسید. ارزش معاملات بورس در محدوده ۸ هزار و ۷۷۱ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل بیش از ۵۹۵ هزار معامله و خریدوفروش بیش از ۱۱ میلیارد برگه سهم است، همچنین ارزش بازار به میزان هشت میلیون و ۴۲۷ هزار میلیارد تومان بود.

فرابورس امروز با رشد ۲۲۶و احدی، مقدار شاخص را روی عدد ۲۸ هزار و ۸۲۶ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای وسپهر، فغدیر و خدیزل بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای خاور، دی و کگهر بیشترین تأثیر منفی را در بازار بر جای گذاشتند. ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۶۰۱ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۴۸۸ هزار میلیارد تومان رسید، معامله‌گران حدود هشت میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۳۷۸ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان معامله کردند.

ارزش کل معاملات امروز ۳۴ هزار و ۶۵ میلیارد تومان بود که این مقدار، مبلغ ۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد تومان متعلق به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۱۱ میلیارد ۱۵۱ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: هشت میلیارد ۲۱ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: ۸ هزار و ۷۹۱ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: ۲۶ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: وبملت، افران، دارایکم

بیشترین حجم معامله: وتجارت، خساپا، وبملت

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: سغرب، البرز، فسرب

بیشترین کاهش قیمت: بکام، نمرینو، لپارس

صف‌های خرید و فروش

تعداد نمادهای در صف خرید: ۱۳۱ نماد، ارزش صف‌های خرید: ۱,۳۵۹ میلیارد تومان

سنگین‌ترین صفوف خرید: عالیس، زفجر، وبرق.

تعداد نمادهای در صف فروش: ۲۸ نماد، ارزش صف‌های فروش: ۲۴۵ میلیارد تومان

سنگین‌ترین صفوف فروش: سصفها، آکام، گشان.

ورود و خروج پول حقیقی

میزان ورود پول حقیقی: ۶۱ میلیارد تومان

۳ نماد با بیشترین ورود پول حقیقی: رمپنا، خنصیر، شفا.

۳ نماد با بیشترین خروج پول حقیقی: خساپا، خزامیا، شتران.

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۲۶۳ ۱۵۰
فرابورس ۱۹۳ ۱۳۶

اخبار مهم

تصویب لایحه هفتم توسعه در مجلس

سخنگوی دولت: لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه امروز در جلسه فوق‌العاده دولت به تصویب رسید.

بیش از ۸۰۰ سهامدار خردادماه سود خود را دریافت کردند

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سود سهام ۸۷۷ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در اولین هفته خرداد ماه واریز شد

جزئیات تأمین برق صنایع در تابستان ۱۴۰۲

برای ۹۲ درصد از مشترکان صنعتی که واحدهای صنعتی و صنفی کوچک هستند، هیچ‌گونه محدودیتی در تأمین برق اعمال نمی‌شود.برای واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی، یک نصف روز در هفته به میزان ۱۲ ساعت، محدودیت در مصرف برق برنامه‌ریزی شده که این واحدها می‌توانند این ۱۲ ساعت عدم مصرف برق را در روزها و ساعات دیگر جبران کنند. برای ۴۴۰ واحد بزرگ صنعتی همچون فولاد و سیمان نیز به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که فرآیندهای انرژی‌بر را به برخی ساعات غیرپیک منتقل کنند. در روز گذشته مصرف برق از ۶۰ هزار مگاوات عبور کرده که نسبت به روز مشابه سال قبل، رشدی ۷۳۰۰ مگاواتی داشته است.

شریک "ثبهساز" مشخص شد

شرکت بهساز کاشانه تهران اعلام کرد: مناقصه مناقصه مشارکت در ساخت پروژه نورافشار بر روی دو قطعه زمین (تجمیع شده) واقع در شهر تهران به نشانی شهر تهران خیابان باهنر (نیاوران) خیابان شهید پورابتهاج خیابان شهید شفیعی خیابان نورافشار یکم پلاک ۱۸ برگزار و برنده مشخص شد.

نقشه بازار

وضعیت بورس امروز / بانکی‌ها همچنان پرتقاضا

کد خبر 664410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.