آغاز عملیات زیباسازی فضاهای شهری همزمان با بهبود شرایط آب‌وهوایی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: این سازمان برنامه مدونی برای زیباسازی دیوارها و اجسام شهر دارد، در تلاش هستیم با مناسب شدن شرایط آب و هوایی هرچه زودتر تمام سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر را ترمیم و رنگ‌آمیزی کنیم.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، زیباسازی محیط، ایجاد چشم‌اندازی زیبا و ساماندهی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر اراک را آغاز کرده است، در نخستین گام نیروهای سازمان با همکاری معاونت امور زیربنایی تمام سکوهای انتظار واقع در کوی صنعتی را رنگ آمیزی کردند.

وی افزود: سازمان برنامه مدونی برای زیباسازی دیوارها و اجسام آلوده شهر دارد و در تلاش هستیم شرایط آب و هوایی برای رنگ‌آمیزی مناسب شود تا هرچه زودتر تمام سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر را ترمیم و رنگ‌آمیزی کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به اتمام نقاشی‌های دیواری در پارک وحش اراک و اجرای نقاشی دیواری در خیابان شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که در راستای زیباسازی منظر شهری انجام شده است می‌توان به اجرای نقاشی دیواری و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر اشاره کرد که در بلوار ورزش و بلوار کاظمی آشتیانی در حال اجرا است.

حسنی اضافه کرد: زیباسازی تمام پارک‌ها، میدان‌ها و بلوارهای مناطق شهر با کاشت گل‌های فصلی از جمله رز و نسترن و درختچه‌های زینتی در حال انجام است.

وی گفت: رنگ‌آمیزی پارک رنگین کمان واقع در انتهای خیابان شهدا انجام شده و روشن‌سازی پارک‌های رضوان و ایثار در حال انجام است، در حال شناسایی نقاط تاریک در پارک‌های شهر هستیم تا با تعویض تیرها و چراغ‌های روشنایی آسیب دیده این مشکل را رفع کنیم.

کد خبر 664404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.