رئال‌مادرید در پی جذب ستاره سابق کهکشانی‌ها

طبق گزارش‌ها، رئال‌مادرید پس از سقوط اسپانیول به دسته دوم فوتبال اسپانیا، خوزه‌لو بازیکن ۳۳ و سابق خود را به عنوان جانشینی برای ماریانو دیاز در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه ماریانو دیاز پس از پایان قراردادش در تابستان، باشگاه رئال را ترک می‌کند، کارلو آنچلوتی به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است.

به نقل از AS، آنها به خوزه‌لو مهاجم اسپانیول چشم دوخته‌اند، بازیکنی که در قراردادش بندی دارد مبنی بر اینکه پس از سقوط تیم دوم شهر بارسلون به دسته دوم اسپانیا، حقوقش به نصف کاهش می‌یابد. با این حال، اگر او پیشنهادی از رئال دریافت کند که مطابق با درآمد فعلی‌اش در باشگاه کاتالان باشد، مدیران تیم مجبور به فروش ستاره خود خواهند شد.

با سقوط اسپانیول از لالیگا به دسته دوم، لوس‌بلانکوس می‌تواند با وجود اینکه قرارداد این بازیکن در تاریخ سی‌ام ژوئن ۲۰۲۵ منقضی می‌شود، خوزه‌لو را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. او حدود سه میلیون یورو در هر فصل حقوق دریافت می‌کند و رئال باید پیشنهادی مطابق با این مبلغ به ستاره سابقش ارائه دهد.

خوزه‌لو محصول آکادمی جوانان رئال‌مادرید است و در تیم دوم این باشگاه، (رئال کاستیا) مهاجم نوک بود که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به لیگ دسته دوم صعود کرد. او نقشی کلیدی در آن تیم ایفا کرد و ۲۴ گل به ثمر رساند، سپس با قراردادی به ارزش شش میلیون یورو به هوفنهایم منتقل شد.

این فصل، او ۱۷ گل در تمام رقابت‌ها برای اسپانیول به ثمر رسانده و همچنین به عنوان یک اسپانیایی با بیشترین گل (۱۶) در لالیگا، بالاتر از آلوارو موراتا، که ۱۳ گل به ثمر رسانده، نامش را سر زبان‌ها انداخته است.

این بازیکن پرتغالی، به خاطر عملکردش در لیگ داخلی، توسط سرمربی لاروخا، لوئیس دلا فوئنته، به تیم ملی هم دعوت شد و با زدن دو گل در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل نروژ، به درخشیدن ادامه داد.

در دیدار فصل ۱۱-۲۰۱۰ مقابل آلمریا که پیروزی هشت بر یک رئال به پایان رسید، ژوزه مورینیو برای اولین بار به خوزه‌لو در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی داد و او نیز موفق به گلزنی شد. فصل بعد، این ستاره‌، در بازی برگشت مرحله سی و دوم کوپا دل ری مقابل پونفرادینا، دقیقه ۷۸ به زمین آمد و دوباره گلزنی کرد. از این رو، او تنها با ۱۸ دقیقه بازی، دو گل بزرگسالان رئال‌مادرید را به ثبت رساند.

کد خبر 664397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.