یک پنالتی از دربی صدم طلبکاریم / با احترام مقابل استقلال خواهیم ایستاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک پنالتی از دربی قبلی طلبکاریم. هجمه‌هایی علیه تیم ما به‌وجود آمد؛ چرا که حریف پیش‌بینی می‌کرد در فینال با یکدیگر دیدار خواهیم کرد اما هدف‌ ما فقط پیروزی و قهرمانی در جام‌ حذفی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از تقابل پرسپولیس مقابل استقلال در فینال جام‌حذفی فوتبال و دربی صدویکم پایتخت اظهار کرد: آخرین بازی فصل را در پیش داریم و تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ شدیم. کارمان هنوز کامل نشده است و به‌دنبال آن هستیم تا با قدرت و با فتح جام کار خود تمام کنیم. فردا به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد و قهرمانی و گرفتن جام است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: صحبت‌های زیادی درباره داور خارجی شده و فشار زیادی شکل گرفته است، حتی کلیپی هم در این‌باره منتشر شد. بعد از بازی قبلی و توپی که به دست گئورگی گولسیانی خورد هجمه زیادی علیه شکل گرفت. بالای ۹۰ درصد گفتند پنالتی نبود و مثل آن صحنه چندین‌بار در اروپا شکل گرفت و علی‌رغم VAR پنالتی و خطای‌هند اعلام نشد.

سرمربی قرمزهای پایتخت ادامه داد: اگر قرار به اعلام یک پنالتی در آن بازی بود، پنالتی روی عبدی بود که کارشناسان هم تایید کردند. ما روی این مسئله تاکیدی نداشتیم. به‌نظرم این هجمه‌ها به این دلیل بود که می‌دانستند احتمالاً در حذفی هم شاهد دربی باشیم و از همان زمان هجمه‌ها را شروع کردند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: استقلال از نظر فنی کار خوبی را دنبال کرده و تیم قابل احترامی برای ما است. با احترام زیادی مقابل آنها قرار می‌گیریم و باید کم‌اشتباه باشیم. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند که در لحظه تصمیمات خوبی می‌گیرند. تقابل دیدنی و جذابی خواهد بود. هر دو تیم از نظر فنی خوب هستند و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

وی گفت: برابر هوادار هم دو پنالتی اشتباه علیه ما اعلام شد و در طول فصل هم داوری علیه ما بود. آنهایی که فوتبال را خوب می فهمند، می‌دانند قضیه چیست. آرزوی موفقیت برای تیم داوری فردا دارم. درباره اشتباه داوری و اتفاقی که هنوز نیفتاده است، حرف نمی‌زنم. الان باید تمرین خوبی را قبل از بازی برگزار کنم و تیم را مهیای بازی کنم. بعد از بازی درباره مسائل فنی و دیگر اتفاقات حرف خواهیم زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در طول هفته روی ضربات پنالتی کار کردیم. مابیرانوند را داریم که در این ضربات فوق‌العاده است. امیدوارم کار به آنجا نکشد. بازی سختی است اما هدف ما این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کنیم. تنها مصدوم ما پریرا است و سایر بازیکنان در سلامت هستند.

گل‌محمدی اظهار کرد: ای‌کاش امیری ۲۰ سال دیگر می‌توانست کار کند. او تاثیرگذار است و بازیکنان را نیز متحد می‌کند. عیسی نیز انگیزه زیادی دارد. ما یک تیم هستیم. به تک‌تک بازیکنانی که در شرایط سخت کارهای بزرگی کردند، احترام می‌گذازیم و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همه می‌دانیم زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، تیم را خوب جمع کردند و افتخارات زیادی را نیز کسب کردند. او الگوی بزرگی برای مربیان جوان بود و خودم از او و رفتار و شخصیت او بسیار یاد گرفتم. مربیانی که مثل پروین که کار خود را با پرسپولیس شروع کردند، دوران بی‌پولی را پشت‌سر گذاشتند. همه مربیان دوران پرسپولیس قایل احترام هستند. برانکو هم زحمت کشیده است و به وجودش افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانیم راه آن‌ها را به خوبی دنبال کنیم.

سرمربی سرخ‌پوشان در پایان درباره وضعیتش در این تیم برای فصل آینده گفت: اکنون وقت مناسبی نیست که راجع‌به این مسائل صحبت کنیم و ذهن را درگیر کنیم. یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم. بعد از بازی برای چگونگی همکاری با مدیران جلسه خواهیم داشت.

کد خبر 664392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.