آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در جشن بزرگ امام رضایی‌ها

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران رضوی در جشن بزرگ امام رضایی‌ها و استقرار خودروهای عملیاتی و خدماتی در طول مسیر برگزاری این جشن خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده زائران و مجاوران رضوی در جشن بزرگ امام رضایی‌ها، هماهنگی لازم برای آماده‌باش و حضور فعال بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شامل پاکبانان، آتش‌نشانان، عوامل رفع سد معبر و ناظران خدمات شهری انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر نیروی انسانی مستقر در این مسیر، بیش از ۳۰ دستگاه انواع خودروی حمل زباله سنگین و نیمه‌سنگین، خودروی جاروب، خودروی مه‌‍پاش، خودروی آتش‌نشانی و خودروی رفع سد معبر برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی آماده فعالیت خواهند بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده تمام سرویس‌های بهداشتی محدوده برگزاری این جشن به صورت کامل فعال است  و به منظور رفاه حال زائران و مجاوران، سه وضوخانه سیار در خیابان امام رضا (ع) مستقر خواهد شد.

کد خبر 664388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.