بوسکتس، جانشین‌های خود در بارسلونا را مشخص کرد

سرخیو بوسکتس هافبک آبی‌اناری‌ها، رودری از منچسترسیتی را به عنوان جانشین ایده‌آل خود در بارسلونا معرفی کرد، زیرا باشگاه کاتالانی به جستجو برای یافتن جانشین او، ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای گذشته، سرخیو بوسکتس تأیید کرد که پس از ۱۵ سال حضور در نیوکمپ، تابستان امسال بارسلونا را ترک خواهد کرد و تلاش‌های ژاوی برای متقاعد کردن او جهت دادن به کار خود برای یک فصل دیگر در جمع آبی و اناری‌ها تأثیری نداشت‌.

پیدا کردن جایگزین برای چنین مهره ارزشمندی، اصلاً آسان نیست و بارسلونا در حال حاضر در بازار به دنبال گزینه‌هایی است که به مشخصات او نزدیک باشد. این هافبک، ترجیح خود را برای این پست آشکار کرد، و رودری از منچسترسیتی همراه با مارتین زوبیمندی از رئال‌سوسیداد را در صدر فهرست جانشینی خود قرار داد.

او در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت: می‌دانم که صحبت‌های زیادی در مورد بازیکنانی مثل رودری یا زوبیمندی وجود دارد. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و شاید بیشتر با DNA و سبک مورد نظر در بارسلونا، مطابقت دارند، اما آنها اکنون در تیم دیگری هستند.

"من کمتر با زوبیمندی بازیکن جوان تیم اسپانیا ملاقات و صحبت کرده‌ام، اما او را در تیم زیر ۲۱ ساله‌ها دیده‌ام و البته، هم در لیگ و جام‌حذفی با هم روبرو شده‌ایم. فکر می‌کنم این دو نفر، نزدیک‌ترین ستاره‌ها به DNA بارسا هستند، کسانی که می‌توانند بیشترین شانس را برای انتقال به نیوکمپ داشته باشند. اگر می‌خواهید ستاره‌هایی را با مشخصات فیزیکی یا کمی دفاعی‌تر، جذب کنید، مارتین و رودری بهترین گزینه هستند."

ظاهراً بارسلونا به جاشوا کیمیخ نیز توجه کرده بود، درحالی که هافبک بایرن مونیخ مشتاق تجربه یک چالش جدید است. با این حال، بوسکتس چندان مشتاق دیدن هافبک آلمانی در لباس بارسلونا نیست و در عوض از نیکو گونزالس که به صورت قرضی در والنسیا حضور دارد، حمایت کرده است تا هم از نظر مالی و هم از نظر درک اخلاق و سبک باشگاه، گزینه مناسب‌تری باشد.

"لازم نیست فقط به دنبال DNA مشابه ستاره‌ها با بارسلونا باشید. ما بازیکنان خوبی مثل نیکو را در آکادمی داریم که به صورت قرضی در والنسیا است و فکر می‌کنم او خیلی خوب کار می‌کند. اگرچه درست است که او در فرم بازی خود، تداوم نداشته است، اما بسیار با استعداد است، و نقاط قوت زیادی دارد، باید به جوانان فرصت بدهیم چون از لحاظ مالی هم فعلاً در تنگنا هستیم، و این به نفع باشگاه است.»

به دلیل محدودیت‌های مالی که این باشگاه دارد، کار بارسلونا برای یافتن جانشین مناسب برای بوسکتس پیچیده‌تر شده است. درحالی که قیمت کیمیخ ۴۵ میلیون یورو گزارش شده است، انتظار می‌رود جذب رودری حتی هزینه بیشتری در بر داشته باشد، زیرا این هافبک، به مهره‌ای کلیدی در تیم پپ گواردیولا تبدیل شده و تا سال ۲۰۲۷ با سران ورزشگاه اتحاد قرارداد دارد.

کد خبر 664383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.