مهدی طارمی دارنده مدال طلای لیگ پرتغال + عکس

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پس از آقای گلی در لیگ برتر پرتغال، از سوی رسانه‌ آماری گل‌پوینت به‌عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان یافتن فصل و مشخص‌شدن قهرمانان و آقای گل‌های لیگ‌های اروپایی، وبگاه «گل‌پوینت» پرتغال به ارزیابی فنی از بهترین بازیکنان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ پرتغال پرداخت و به مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو بالاتر از سایر بازیکنان مطرح شاغل در لیگ برتر پرتغال مدال طلا داد.

طبق ارزیابی این رسانه‌آماری پرتغالی، مهدی طارمی با کسب ۲۶.۵ گل و پاس گل به‌عنوان زهردارترین و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ پرتغال انتخاب شد و مدال طلای فوتبال پرتغال به او اهدا شد. ماریو و گونسالوس پرتغالی به ترتیب مدال‌های نقره و برنز بهترین‌های فصل لیگ برتر پرتغال را کسب کردند.

مهدی طارمی دارنده مدال طلای لیگ پرتغال +عکس

مهدی طارمی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال همچنین لیگ قهرمانان اروپا عملکردی استثنایی از خود برجای گذاشت و توانست با ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را کسب کند و کفش طلا را به‌دست آورد. شماره ۹ ایرانی پورتو همچنین ۹ پاس گل داد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز پنج گل مهم برای این تیم به‌ثمر رساند.

کد خبر 664367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.