رقابت شدید آرسنال و بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره وستهام

طبق گزارش‌ها، دکلان رایس با توماس توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ صحبت کرده است، اما آرسنال نیز همچنان در رقابت برای جذب هافبک وستهام حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن‌مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا، مدت زیادی است که با دکلان رایس، ملی‌پوش انگلیسی، در ارتباط بوده است و وستهام در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش، ستاره خود را خواهد فروخت.

به گزارش اسکای آلمان، سرمربی بایرن‌مونیخ به‌طور مستقیم با رایس تماس گرفت تا در مورد انتقال احتمالی صحبت کند، گفته می‌شود که این ستاره، برای پیوستن به جمع باواریایی‌ها آماده است زیرا هم بازیکن و هم سرمربی از یکدیگر "تعریف و تمجید" می‌کنند.

در همین حال، رسانه میرر گزارش می‌دهد که بایرن در حال آماده‌سازی پیشنهاد رسمی حدود ۹۵ میلیون پوندی به رایس است. با این وجود، چکش‌ها (وستهام) معتقدند رایس بیش از این ارزش دارد و آماده رد پیشنهاد اولیه قرمزها هستند.

علی‌رغم تلاش‌های بایرن، آرسنال همچنان در رقابت‌های نقل و انتقالات، قدرتمند ظاهر می‌شود. میکل آرتتا نیز از تحسین‌کنندگان بزرگ این هافبک است و می‌خواهد که او فصل آینده در استادیوم امارات نقشی حیاتی داشته باشد، چرا که گرانیت ژاکا در آستانه جدایی است. پیش از این توسط رسانه میرر فاش شده بود مقصد مورد نظر رایس، آرسنال است، اما هنوز مشخص نیست که آنها چقدر حاضرند برای جذب او بپردازند.

هیچ شکی وجود ندارد که این یک رقابت هیجان‌انگیز خواهد بود که در نهایت به این بستگی دارد که چه باشگاهی که مایل است بیشترین هزینه مالی را برای جذب چنین بازیکنی انجام دهد. پیغام وستهام واضح است، آنها ۱۲۰ میلیون پوند (۱۳۷.۷۶ یورو / ۱۵۰ میلیون دلار) برای فروش رایس می‌خواهند و باید دید که آیا آرسنال یا بایرن می‌توانند با قیمت درخواستی آنها موافقت کنند یا خیر.

کد خبر 664357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.