سقوط زن سالمند در چاه آب
عکس تزئینی است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از سقوط یک زن سالمند در چاه آب خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی این زن سالمند از چاه خارج و برای تکمیل روند درمان تحویل نیروهای اورژانس شد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سقوط یک زن ۸۷ ساله رشتی در چاه آب منزل مسکونی صبح امروز _سه‌شنبه نهم خردادماه_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: ۹ آتش‌نشان در قالب دو تیم عملیاتی و نجات با دو دستگاه خودرو به محل حادثه واقع در بلوار امام خمینی (ره) اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: نیروهای این سازمان به محض رسیدن به محل حادثه، زن سالمند را از داخل چاه آب خارج کردند و وی را به مکان امن انتقال دادند.

مؤمنی با بیان اینکه نیاز است چاه‌هایی که در منازل وجود دارد، ایمن‌سازی شود تا احتمال بروز حوادث ناگوار کاهش پیدا کند، تصریح کرد: مصدوم برای ادامه روند درمانی به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با ۳۸۰ نیرو و ۱۵ ایستگاه آتش‌نشانی که سه ایستگاه آن در نقطه مرکزی رشت واقع شده، از طریق سامانه ۱۳۵ به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به شهروندان است.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 664348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.