مغازه‌های موقت اطراف بوستان دانشجو جمع‌آوری شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مغازه‌های موقت در اطراف بوستان دانشجو احداث شده است که به نظر می‌رسد موقت نیست، لذا برای جمع‌آوری این مغازه‌ها باید اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه نهم خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با تاکید بر لزوم ساماندهی اطراف مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو اظهار کرد: مغازه‌های موقت در اطراف بوستان دانشجو احداث شده است که به نظر می‌رسد موقت نیست لذا برای جمع‌آوری این مغازه‌ها باید اقدام شود و تذکر داده شد.

وی افزود: پیش از این ساماندهی اطراف مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو انجام شده بود، اما در حال حاضر شرایط مناسبی ندارند و شاهد سدمعبر در این محدوده هستیم که باید اقدامات لازم هرچه سریع‌تر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سد معبر در نقاط دیگر پایتخت هم وجود دارد که انتظار می‌رود واحد مربوطه در شهرداری اقدامات و فعالیت‌های لازم را در این راستا انجام دهد.

فرماندار ری باید پاسخگوی اجرایی نکردن تکالیف دستگاه‌های دولتی باشد

احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات محله نفرآباد در منطقه ۲۰ اظهار کرد: از شهرداری منطقه و سازمان نوسازی برای اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم اما برای اینگونه موارد باید نماینده دولت که فرماندار ری است، در جلسات حضور داشته باشد.

وی افزود: فرماندار ری به‌عنوان نماینده دولت باید پاسخگوی اجرایی‌نشدن تکالیف دستگاه‌های دولتی مانند آب و برق در توسعه محله نفرآباد باشد؛ این اختیار قانونی شوراها است که مسئولان دولتی را دعوت کنند تا آنان پاسخگو باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به‌رغم اقدامات انجام شده و تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی شورای اسلامی شهر برای مجموعه نفر آباد، به دلیل کوتاهی در پیگیری‌ها، این رقم به نصف تقلیل یافت.

کد خبر 664339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.