گل‌های تابستانی زینت‌بخش فضای سبز قزوین

شهردار قزوین از آغاز طرح گل‌کاری و زیباسازی منظر شهر در آستانه فرارسیدن فصل تابستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰ هزار مترمربع از بسترهای فضای سبز سطح شهر گل‌کاری و انواع گل‌های تابستانی شامل اطلسی، جعفری، پریوش و کوکب در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کاشته می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات مرمت کفپوش پیاده‌روها در سطح منطقه دو شهرداری قزوین در دست اقدام است، اظهار کرد: در راستای ساماندهی معابر شهری، عوامل اجرایی خدمات شهری نسبت به مرمت پیاده‌روهای خیابان خیام اقدام کردند.

وی با بیان اینکه آسفالت خیابان‌های فردوسی، نادری و سبزه‌میدان توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو لکه‌گیری شد، افزود: هدف از این اقدام تردد روان خودروها و تأمین رفاه حال شهروندان بوده که در دستور کار شهرداری است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت معابر شهرک ولایت واقع در ناحیه شهید بابایی به منظور تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت ناحیه دانش و خیابان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ورودی خیابان سلام‌گاه در محله ناصرآباد، به منظور بهسازی معابر عبوری انجام شد.

صباغی اضافه کرد: به منظور افزایش ایمنی در تردد عابران پیاده، نرده‌های حفاظتی برای حفظ ایمن‌سازی و رفع خطر در فاز سوم لوازم خانگی مینودر، جنب کانال آب توسط این ناحیه انجام شد؛ نرده‌های حفاظتی علاوه بر زیباسازی بلوارها و منظر شهر در افزایش ایمنی نیز نقش بسزایی دارد.

شهردار قزوین از آغاز طرح گلکاری و زیباسازی منظر شهر قزوین در آستانه فرارسیدن فصل تابستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰ هزار مترمربع از بسترهای فضای سبز سطح شهر گل‌کاری و انواع گل‌های تابستانی شامل اطلسی، جعفری، پریوش، کوکب در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کاشته می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را زیباسازی سیمای شهر و بهره‌مندی شهروندان از زیبایی دانست و گفت: با کاشت گل‌های فصلی در کنار سایر گل‌ها و درختچه‌های زینتی و پوششی، طراوت محیط شهری دوچندان می‌شود.

کد خبر 664279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.