جایگاه میلاد عبادی‌پور در میلانو ایتالیا به‌خطر افتاد

با پیوستن ماتی کازیسکی ستاره بلغارستانی فصل گذشته ترنتینو به میلانو، پیش‌بینی می‌شود میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش ایرانی این تیم ایتالیایی از میلانو جدا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماتی کازیسکی فوق‌ستاره بلغارستانی سابق ترنتینو و بهترین بازیکن فصل قبل لیگ والیبال ایتالیا همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد راهی آلیانز میلانو شد و به این تیم پیوست. کازیسکی که ۳۹ سال دارد جایگزین میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش ایرانی در این تیم می‌شود و قرار است با یوکی ایشیکاوا زوجی مخوف را بسازند.

ماتی کازیسکی که این روزها در اوج به‌سر می‌برد و توسط پلامن کنستانتینوف سرمربی بلغارستان نیز به تیم ملی دعوت شده است سال آینده با میلانو چالش جذابی را برای حضور در اروپا و شاید قهرمانی خواهد داشت و باید دید با این چالش چه خواهد کرد. حالا با این انتقال احتمالاً باید شاهد جدایی شماره ۲۲ ایرانی از این تیم باشیم.

کازیسکی درست در روزی به تیم میلانو پیوست که هم دوره‌ای او تودور آلکسیِف از میادین والیبال خداحافظی کرد ولی ماتی کازیسکی همچنان در سطح اول والیبال جهان بازی می‌کند و درخشش بی نظیری دارد. گفتنی است میلانو فصل گذشته عنوان چهارم سوپر لیگا ایتالیا را به‌دست آورد.

کد خبر 664255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.