عارف غلامی هم فینال جام‌حذفی را از دست داد

پس از کوین یامگا، حالا عارف غلامی مدافع آبی‌پوشان پایتخت نیز به‌علت مصدومیت به فینال جام‌حذفی مقابل پرسپولیس نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در تمرین امروز آبی‌پوشان استقلال مشخص شد عارف غلامی احتمالاً به فینال جام‌حذفی در برابر پرسپولیس نمی‌رسد و دیگر غایب مهم آبی‌ها در دربی پیش‌رو، مدافع شماره پنج این تیم خواهد بود. عارف غلامی که در مسابقه مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران نتوانست تا پایان در زمین بماند و به‌خاطر آسیب دیدگی در دقیقه ۸۵ از زمین بیرون رفت و خط دفاعی استقلال را در لحظات پایانی این دیدار دچار تغییر کرد، امروز هم نیمه‌کاره از تمرین آبی‌پوشان رفت تا ریکاردو ساپینتو را با چالش جدید و مشکل بزرگی مواجه کند.

این مدافع با تجربه استقلال بخاطر درد شدید در عضله زیر شکم در دیدار مقابل نساجی تعویض شد و پس از آن در تمرینات به سختی کار می‌کرد که امروز از شدت درد نتوانست تا پایان در کار گروهی بماند و از محل تمرین آبی‌ها رفت تا احتمالاً یکی از غایبان این تیم در دیدار فینال مقابل پرسپولیس باشد. غلامی طی یک‌هفته اخیر از همین ناحیه احساس درد داشته و سعی کرد با گرفتن ام. آی. آر و انجام فیزیوتراپی خود را در شرایط بازی و تمرین حفظ کند، اما امروز آسیب‌دیدگی او جدی‌تر شد تا احتمال حضورش در دربی خیلی کم شود.

به گزارش ایمنا، مصدومیت عارف غلامی به‌طور جدی و طولانی مدت نخواهد بود، اما او حداقل باید یک‌هفته استراحت کند و به‌خاطر درد شدید شرایط بازی برای او وجود ندارد تا بدین ترتیب ساپینتو علاوه بر کوین یامگا، امروز هم یک مدافع اصلی دیگرش را از دست بدهد؛ لازم به‌ذکر است کوین یامگا آچارفرانسه استقلال هم علی‌رغم تلاش‌های فراوان برای حضور در شهرآورد مهم پایتخت که یک جام قهرمانی می‌تواند برای آبی‌ها به‌ارمغان بیاورد، به‌علت نداشتن آمادگی کافی، این بازی را از دست داد.

کد خبر 664254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.